Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Bakkieryer15 feb 2017, 23:37

 183  Sven
Misschien kan dit helpen ?

De Mandela Run vond plaats aan de oevers van de Bergrivierdam. Deze ligt 10 km ten zuiden van de Victor Vorster Prison waar het beeld van Mandela staat.
Ik ben zowel aan de gevangenis als aan de dam geweest, als onderdeel van een prachtige maar best lastige wandeling langs de oevers van het stuwmeer en de paden zijn wat het zijn : brede zandpaden rondom een stuwmeer o.a. voor het beheer van de omgeving ( controle dam, stuwmeer, brand e.d. ) Het parcours kan misschien gemanipuleerd zijn, maar dan toch maar zeer beperkt omdat voor zover ik kon zien ze steeds op de brede, berijdbare paden liepen.
Ik heb het eens gecontroleerd en als je voldoende inzoomt op Google Maps kan je de paden van het parcours volledig zien. Het parcours volgt volgens mij dus enkel gebaande wegen, blijft enkel de mogelijkheid dat ze met de beschikbare wegen een visachtig patroon hebben uitgetekend. Maar de zuidelijke kustlijn van de dam vormt op zich al een beetje een vissenstaart, dus is het dan niet logisch dat je quasi automatisch een vispatroon krijgt ?

Ik geloof er alvast niet echt in...
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2017, 00:01

 3423  Yens
Bakkieryer schreef:Misschien kan dit helpen ?
De Mandela Run vond plaats aan de oevers van de Bergrivierdam. Deze ligt 10 km ten zuiden van de Victor Vorster Prison waar het beeld van Mandela staat.
Ik ben zowel aan de gevangenis als aan de dam geweest, als onderdeel van een prachtige maar best lastige wandeling langs de oevers van het stuwmeer
Ah, nu snap ik waar je naam vandaan komt 🙂
Gebruikersavatar

Bakkieryer16 feb 2017, 01:55

 183  Sven
eveline.vanhemel schreef:Ah, nu snap ik waar je naam vandaan komt 🙂
Mooi zo ! Nog even en je bent een echte Afrikaner ! Dan kan je ook met een bakkie gaan ryen ... 🙂
In het Krugerpark, bvb, of langs Route 62, door de Magaliesbergen, de Drakensbergen , Lesotho, het ongelooflijk mooie Isimangaliso Water Reserve of het prachtige Entabeni...
Hopelijk brengt de Mollenjacht de deelnemers ook op die plaatsen, dan kunnen jullie ook zien hoe mooi Zuid-Afrika wel is...
Gebruikersavatar

ex-molinator16 feb 2017, 02:11

 3483  Uma
Bakkieryer schreef:Mooi zo ! Nog even en je bent een echte Afrikaner ! Dan kan je ook met een bakkie gaan ryen ... 🙂
In het Krugerpark, bvb, of langs Route 62, door de Magaliesbergen, de Drakensbergen , Lesotho, het ongelooflijk mooie Isimangaliso Water Reserve of het prachtige Entabeni...
Hopelijk brengt de Mollenjacht de deelnemers ook op die plaatsen, dan kunnen jullie ook zien hoe mooi Zuid-Afrika wel is...
Ik wil ook wel mee, kunnen we nog een potjie op de braai zetten, en wat biltong en mozongo tussendoor bij mbaqanga (of nog eens Kazete horen).
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2017, 08:49

 3423  Yens
Haha, zeker weten... die dingen wil ook wel eens terug zien 🙂 Ik heb er vroeger gewoond (5 jaar).
Gebruikersavatar

skred28 feb 2017, 13:17

 110  Uma
Juist de Mandela Run nog eens herbekeken. Wanneer Jolien over de eindstreep gaat, kijkt Gilles op zijn horloge en het lijkt alsof hij Davey laat mee kijken. Maar wanneer hij het tegen de groep vertelt dat ze binnen de tijd zijn, doet Davey alsof hij van niks weet.

[ external image ]

Vorig jaar liet Gilles (de Mol) al weten dat één van de moeilijkste dingen was blij zijn als een proef gelukt was. Misschien wou GDC Davey al eerst op de hoogte brengen dat de proef gelukt was, zodat hij voorbereid was voor zijn eerste fake blij zijn...