Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

OSCARITO10 feb 2017, 17:12

 7
Wat mij is opgevallen is de kleur rood. Bij de Kick off krijgt Gilles, de mol, rode verf in zijn gezicht. In het vliegtuig is te zien dat Davey het rode mollenboekje heeft en bij de eliminatie draag hij een rode jas...
Gebruikersavatar

billie.holiday10 feb 2017, 18:20

 462  Bert
Hij vertrok met zijn rode jas en zijn familienaam is Van Rode, maar Annelies had ook een rood boekje vast in het vliegtuig Geen idee of alle molboekjes nu rood zijn. ik heb er anders nog geen gezien.
Gebruikersavatar

OSCARITO10 feb 2017, 19:29

 7
Inderdaad Annelies heeft ook een rood boekje vast, was me niet opgevallen. Dan zal iedereen wel een rood boekje hebben :(
Gebruikersavatar

OSCARITO12 feb 2017, 18:25

 7
Het molboekje van Annelies is oranje, dat van Davey rood. Zie "Wanneer Bouba wil gaan slapen, houdt de rest hem nog even tegen!"
Gebruikersavatar

billie.holiday12 feb 2017, 18:48

 462  Bert
Merci voor de tip , maar ik had dat filmpje nog niet gezien . Maar nu kan die rode kleur wel iets betekenen. In het vliegtuig leek het dat ze ook een rode had.
Gebruikersavatar

sophia.vankeer13 feb 2017, 16:54

 2
De rode jas is me ook opgevallen.
Gebruikersavatar

OrthoMol14 feb 2017, 18:54

 219
billie.holiday schreef:Hij vertrok met zijn rode jas en zijn familienaam is Van Rode, maar Annelies had ook een rood boekje vast in het vliegtuig Geen idee of alle molboekjes nu rood zijn. ik heb er anders nog geen gezien.
In de 2e aflevering krijg je te zien dat Hans een andere kleur van Molboekje bij zich draagt mn lymegroen of toch iets dergelijks van teint. Het wordt hem overhandigd door GDC op de bus bij aanvang van hun gesprek aangaande de eliminatieproef. GDC zegt er nog duidelijk bij : " hier heb je EEN molboekje" wat erop kan wijzen dat het mssn gaat om een extra ex. ...mits tot hiertoe twee andere kandidaten een rood molboekje bij zich dragen :roll:
Gebruikersavatar

Kita_V14 feb 2017, 21:58

 37
In het eerste filmpje van vier zag ik dat Annelies een oranje boekje heeft. Lijkt me ook het beste dat iedereen zijn/haar eigen kleur heeft, kwestie van je eigen boekje te herkennen
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier14 feb 2017, 22:53

Deelnemer  46
Is het iemand de opmerking van GDC aan Hans opgevallen : "je gaat pas naar huis als je een rood scherm krijgt". De mol zal nooit een rood scherm krijgen he : woordspeling of toch niet? Zalig spel toch....
Gebruikersavatar

BodoBolger14 feb 2017, 23:31

 5
Thibaud Dedier schreef:Is het iemand de opmerking van GDC aan Hans opgevallen : "je gaat pas naar huis als je een rood scherm krijgt". De mol zal nooit een rood scherm krijgen he : woordspeling of toch niet? Zalig spel toch....
Was me idd ook al opgevallen Thibaud. 🙂 Zeker woordspeling in het achterhoofd houden, maar ook wetende dat Davey een sterke kandidaat is die een tunnelvisie kan uitlokken 😉
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 12:36

 3547  Sven
Thibaud Dedier schreef:Is het iemand de opmerking van GDC aan Hans opgevallen : "je gaat pas naar huis als je een rood scherm krijgt". De mol zal nooit een rood scherm krijgen he : woordspeling of toch niet? Zalig spel toch....
Dacht ik ook direct :|
Gebruikersavatar

billie.holiday22 feb 2017, 17:23

 462  Bert
Had ik nu de indruk dat ze op zijn rode balpen inzoomden ? Rond de 40ste minuut was dat shot.