Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Matthi14 feb 2017, 09:54

 13
In de eerste aflevering zegt Bouba voor de eliminatie dat hij Davey verdenkt. Als hij in de 2e aflevering bij zijn keuze blijft (wat wel kan want hij zegt dat het spel met dat slotje (van Robin) daar stinkt, en Davey daar een duidelijke rol in had) is het dus Davey niet!
Gebruikersavatar

septentrio14 feb 2017, 10:21

 30
Exact.
Bouba dacht sowieso Davy, dus man - dierenproef - pasvragen gekozen => combinatie vrouw - koor - geld gekozen zou het meest 'mollig' zijn (dus Eline - Annelies).
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier14 feb 2017, 10:52

 35
Bouba heeft (volgens extra beelden op de site) gespreid. Hij zat wel op Davey, maar ook op twee anderen.

Ik sluit Davey nog niet uit, hoofdzakelijk op basis van lichaamstaal en "onder de radar" blijven.
Gebruikersavatar

shana16 feb 2017, 16:12

 8
Bij de extra beelden vraagt men Bouba welke mensen hij het meeste zal missen. Hierop antwoordt hij Davey en Marzena. En hij zegt ook iets van dat hij duidelijk misleid is en stof heeft tot nadenken. Misschien dacht hij toch dat zij het niet waren? En is het toch één van hen en ligt hij daarom eruit?
Gebruikersavatar

masterveecee16 feb 2017, 16:42

 3547  Sven
shana schreef:Bij de extra beelden vraagt men Bouba welke mensen hij het meeste zal missen. Hierop antwoordt hij Davey en Marzena. En hij zegt ook iets van dat hij duidelijk misleid is en stof heeft tot nadenken. Misschien dacht hij toch dat zij het niet waren? En is het toch één van hen en ligt hij daarom eruit?
Ik dacht aan het laatste...
Gebruikersavatar

sdr-dnr16 feb 2017, 17:20

 34
Toch gewoon ook logisch dat je de sterkste band hebt met kandidaten van je eigen leeftijd? Ik heb al vaker een generatiekloofje gespot tijdens de afleveringen.
Gebruikersavatar

Zatte Ru16 feb 2017, 17:33

 28
shana schreef:Bij de extra beelden vraagt men Bouba welke mensen hij het meeste zal missen. Hierop antwoordt hij Davey en Marzena. En hij zegt ook iets van dat hij duidelijk misleid is en stof heeft tot nadenken. Misschien dacht hij toch dat zij het niet waren? En is het toch één van hen en ligt hij daarom eruit?
Ofwel was hij overtuigd dat het Davey wel was, en wist davey dat en heeft Davey hierop ingespeeld.
Vandaar dat Bouba zegt dat hij misleid is door iemand (lees davey)
Gebruikersavatar

Andy8619 feb 2017, 00:00

 49
jan-willem.carpentier schreef:Bouba heeft (volgens extra beelden op de site) gespreid. Hij zat wel op Davey, maar ook op twee anderen.

Ik sluit Davey nog niet uit, hoofdzakelijk op basis van lichaamstaal en "onder de radar" blijven.
Ik vind het gedrag van Davey toch ook een beetje verdacht, hij lijkt inderdaad onder de radar te willen blijven... maar volgens mij is toch de mol Sam...