Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

sdr-dnr14 feb 2017, 10:35

 34
[ external image ]
Hij kan dit zeggen als kandidaat over een medekandidaat. Maar ook als Mol vs kandidaat klopt dit en maar heeft dat wel een totaal andere betekenis.

Misschien omdat hij een vertrouwensband had opgebouwd met Bouba? Waardoor die hem dus niet meteen zou verdenken? Davey zei dit ook met een heel lange hapering, alsof hij zijn woorden nog eens wikte om te zien of hij zich niet versprak. Je kan het op tunnelvisie steken. Maar ik vond dat verdacht. Leek mij ook totaal onbewogen te blijven toen werd aangekondigd dat er 2 kandidaten zouden afvallen deze keer. Dan reageerden de meeste anderen toch iets opvallender.

Ik las hier ergens dat Bouba aan Davey verdacht maar dat heb ik hem denk ik nooit horen zeggen. Hij zei wel dat heel die situatie aan dat hangslot stonk. Klopt ook gewoon, maar zal dan toch Hans of Robin in verdenking gesteld hebben? Ik weet ook niet in welke mate de kandidaten de opdracht nabespreken maar Bouba, in dat hok, weet mogelijk niet dat Robin op het idee kwam om met dat haakje die sleutel uit de koker te halen. Een ingeving die Robin in mijn ogen uitsluit als de Mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 feb 2017, 11:01

 2354  Uma
Dat kan een hint zijn. Er is hier op het forum van Davey nog een bericht dat noemt: afscheid van de afvallers. Daar hebben ze het ook over zijn reacties na een afvaller. Het is afwachten op aflevering 4 of het klopt!