Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

OrthoMol16 feb 2017, 16:19

 219
Wat me bij het herbekijken van Afl.2 in een ooghoek opviel ; bij de proef met het zoeken naar de naam van het schip neemt Davey meermaals de touwtjes in handen door het delegeren vd andere twee kandidaten Eline en Marzena, waarmee hij dus tracht controle te houden over de welwillendheid van de twee meisjes of ze aldanniet zijn voorstellen/aanzet aanemen en opvolgen. Het is Davey die bvb. de aanleiding geeft tot de pasvragen laten gaan en voor het geld te gaan, het is hij die aanmaant aan Marzena :" zeg maar zeg maar, ga maar zeggen, ga maar zeggen"terwijl hij tegelijkertijd toezicht houdt op wat Marzena nu net zal gaan zeggen - vermoedelijk doordat Marzena de éne na de andere fout uitspreekt en begaat - wat hij bij Eline duidelijk niet doet, het is hij die de richting van lopen aangeeft, het is hij die de druk od ketel zet met het lopen onderweg naar de bus, ....en het is hij die probeert met de pluim te gaan lopen wat op Eline een goeie test is . Dat zijn trouwens vijf 'richtingaanwijzers' binnen één opdracht ! Snel ondernemend als Eline is, wist Davey al dat er tegenreactie van haar ging komen op zijn probeersel. Nu is het voor hem overduidelijk hoe en in welke situatie hij de twee medekandidaten van deze proef naar zijn hand kan zetten of toch minstens kan bespelen om een opdracht te doen slagen of falen, of het spel te beinvloeden naar zijn voordeel. Op het einde van deze proef zie je mijn twee sterkste kandidaten van mijn top drie naast elkaar staan , waarbij Eline dezelfde houding aanneemt als Davey - ook weer erg subtiel maar het detail is er wèl

Mijn top drie : Davey, Eline, Bertrand ( voorlopige status - onderhevig aan verandering )
Gebruikersavatar

Andy8619 feb 2017, 00:02

 49
aikoo.altitude schreef:Wat me bij het herbekijken van Afl.2 in een ooghoek opviel ; bij de proef met het zoeken naar de naam van het schip neemt Davey meermaals de touwtjes in handen door het delegeren vd andere twee kandidaten Eline en Marzena, waarmee hij dus tracht controle te houden over de welwillendheid van de twee meisjes of ze aldanniet zijn voorstellen/aanzet aanemen en opvolgen. Het is Davey die bvb. de aanleiding geeft tot de pasvragen laten gaan en voor het geld te gaan, het is hij die aanmaant aan Marzena :" zeg maar zeg maar, ga maar zeggen, ga maar zeggen"terwijl hij tegelijkertijd toezicht houdt op wat Marzena nu net zal gaan zeggen - vermoedelijk doordat Marzena de éne na de andere fout uitspreekt en begaat - wat hij bij Eline duidelijk niet doet, het is hij die de richting van lopen aangeeft, het is hij die de druk od ketel zet met het lopen onderweg naar de bus, ....en het is hij die probeert met de pluim te gaan lopen wat op Eline een goeie test is . Dat zijn trouwens vijf 'richtingaanwijzers' binnen één opdracht ! Snel ondernemend als Eline is, wist Davey al dat er tegenreactie van haar ging komen op zijn probeersel. Nu is het voor hem overduidelijk hoe en in welke situatie hij de twee medekandidaten van deze proef naar zijn hand kan zetten of toch minstens kan bespelen om een opdracht te doen slagen of falen, of het spel te beinvloeden naar zijn voordeel. Op het einde van deze proef zie je mijn twee sterkste kandidaten van mijn top drie naast elkaar staan , waarbij Eline dezelfde houding aanneemt als Davey - ook weer erg subtiel maar het detail is er wèl

Mijn top drie : Davey, Eline, Bertrand ( voorlopige status - onderhevig aan verandering )
Deze zaken van Davey zijn me ook opgevallen, zo lijkt het bvb. inderdaad dat hij bewust de naam van het schip niet wil vinden... de mol is sowieso iemand die meestal de touwtjes in handen wil hebben om eventueel wanneer er zich een opportuniteit voordoet het spel te kunnen saboteren... maar mijn verdenking blijft voorlopig op Sam staan...