Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Andy8620 feb 2017, 10:25

 49
masterveecee schreef:goh, ik kan nog mensen die zich goed voelen op het werk en sociaal genoeg zijn om zo'n functies te doen. Maar zet die in een ongekende groep, en dan is dat in het begin een stuk minder. Meestal wordt dit wel beter dan
Dat kan inderdaad wel... ik word stilaan gek van achter alles iets te gaan zoeken 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 10:50

 3547  Sven
Andy86 schreef:Dat kan inderdaad wel... ik word stilaan gek van achter alles iets te gaan zoeken 🙂
Dan ben je hier op de juiste plaats!! 😃
Gebruikersavatar

kim.baudart20 feb 2017, 14:50

 138
Ik zou me als kandidaat ook nogal op de achtergrond houden, zeker in het begin. Zolang je zelf aan het woord bent, leer je niks over anderen. Hoe sneller je door observatie een goed beeld van je medekandidaten krijgt, hoe sneller je het opmerkt als iemand iets 'out of character' doet.
Gebruikersavatar

commisaris Witse25 feb 2017, 11:19

 260
Alhoewel ik niet in de privé atmosfeer van de kandidaten wil snuffelen is het opvallend dat velen hier denken dat Davey een schrijnwerker is. Er bestaat al een onderwerp hierover maar dat is blijkbaar door weinigen gelezen. For what it is worth....

[ external image ]
Gebruikersavatar

Holmes25 feb 2017, 17:07

 395
In de uitzending werd gezegd dat Davey momenteel een opleiding houtbewerking volgt.
En op de website vermelden ze dat hij een passie heeft voor mode. Het is dus geen geheim dat zijn vorige werkgevers zich in de modebranche situeerden.

Medekandidaten weten imho ook dat hij met mode te maken heeft, waarom zouden ze anders specifiek aan hem de modelpose gevraagd hebben aan het standbeeld van Mandela ?

Misschien nog toevoegen dat de makers zeker niet zullen liegen over beroepen en hobby's want anders weten familie en vrienden onmiddellijk dat er iets aan de hand is...
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 01:39

 33
marc.denys schreef:Iemand al Davey opgezocht via Linkedin? Het is nochtans de moeite...
Het is nog véél interessanter als je zijn vrouw Margo eens opzoekt op Linkedin...
Gebruikersavatar

marc.denys07 mar 2017, 04:57

 43
Dat zal ik eens direct doen 😃
Gebruikersavatar

marc.denys07 mar 2017, 05:50

 43
stijn.beelprez schreef:Het is nog véél interessanter als je zijn vrouw Margo eens opzoekt op Linkedin...


Wat is haar familienaam?
Gebruikersavatar

sdr-dnr07 mar 2017, 13:40

 34
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Correcter: Margo Hemeleers
Jongens, laat dat meisje eens gerust, daar ga je echt geen tips vinden hoor.
Tout court al dat napluizen in het privéleven van kandidaten en partners dat ik hier af en toe zie passeren... dat heeft uiteindelijk toch niets met het spel te maken?