Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle07 mar 2017, 13:52

 263
Tja hey, dat staat gewoon op Facebook hoor. Ik ga echt niet zitten uitzoeken welk kleur onderbroeken ze draagt :roll:

Maar waarom Stijn hierboven denkt dat er een tip te vinden is bij die Margo, is me een raadsel.

Zo is iedereen die iets met televisie vandoen heeft verdacht... Tjaaaa.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 13:55

 3483  Uma
sdr-dnr schreef:Jongens, laat dat meisje eens gerust, daar ga je echt geen tips vinden hoor.
Tout court al dat napluizen in het privéleven van kandidaten en partners dat ik hier af en toe zie passeren... dat heeft uiteindelijk toch niets met het spel te maken?
Ik kan je gelijk geven, maar zoals ook eerder gezegd: je beslist zelf over wat er al dan niet publiek zichtbaar is (en tot het publiek domein komt te behoren). Het gaat niet om kinderen hé, maar om volwassenen.

Anderzijds vind ik wel dat kinderen en partners (en FB, en strikt persoonlijke sites) gerust gelaten moeten worden . En mocht Woestijnvis daar toch hints in gestoken hebben dan vind ik dat een (echt) minpunt.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 14:24

 33
annelies-a.-a..vanbelle schreef:
Maar waarom Stijn hierboven denkt dat er een tip te vinden is bij die Margo, is me een raadsel.
Ik heb bewust haar familienaam niet online gezet, net om haar privéleven wat te beschermen. Maar als ze zelf iets op Linkedin plaatst, dan mag ik toch wel eens kijken zeker?
Ze werkt voor Motionmakers, en dat is een dochterfirma van Videohouse. En we mogen toch wel zeggen dat die goede banden met Woestijnvis hebben. En hoe komt het dat Davey gespot is in een optreden van The XX, samen met Otto-Jan Ham?
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle07 mar 2017, 14:32

 263
Van The XX: zouden ze niet veel voorzichtiger moeten zijn dan, als hij de mol is? Zo'n dingen lijken meteen verdacht.
Gebruikersavatar

Jansen07 mar 2017, 18:58

 3423  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Van The XX: zouden ze niet veel voorzichtiger moeten zijn dan, als hij de mol is? Zo'n dingen lijken meteen verdacht.
Inderdaad, is voor mij zelfs een aanleiding om te denken dat hij zeker NIET de mol is.
En als dat wel zo zou zijn... dan vind ik dat een flater van jewelste van Woestijnvis om met iemand te gaan rondlopen op een optreden van een van de populairste groepen van het ogenblik, voor duizenden mensen...
Gebruikersavatar

kristien.leys07 mar 2017, 20:09

 46
Wat mij opvalt, is dat Davey plotseling zo sluw en slim geworden is, hoe slim hij het spel met de hongergames speelt! In de eerste afl bij dierenproef, deed hij nog stuntelig! Volgens mij heeft hij een taktiek door gekregen, anders kan je dat niet zo onvoorbereid zo knap spelen! Hij heeft dan wel een vrijkaart gewonnen waar hij eigenlijk niets mee is, maar hij heeft ook 5000€ doen verliezen uit de groepspot. Davey blijft verdacht voor de mol voor mij!
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier07 mar 2017, 20:45

 20
kristien.leys schreef:Wat mij opvalt, is dat Davey plotseling zo sluw en slim geworden is, hoe slim hij het spel met de hongergames speelt! In de eerste afl bij dierenproef, deed hij nog stuntelig! Volgens mij heeft hij een taktiek door gekregen, anders kan je dat niet zo onvoorbereid zo knap spelen! Hij heeft dan wel een vrijkaart gewonnen waar hij eigenlijk niets mee is, maar hij heeft ook 5000€ doen verliezen uit de groepspot. Davey blijft verdacht voor de mol voor mij!
Mss heeft hij vaak gepaintballed of Playstation gespeeld.
Gebruikersavatar

Bonanza07 mar 2017, 21:13

 71
Davey is echt Vier-materiaal en zijn connecties met de mode- en tv-wereld doen mij ook onraad ruiken. Ook vaagheden over beroepen hebben in het verleden al een bel doen rinkelen (Magda!). Maar 't feit dat hij op bv-feestjes en premières enzo verschijnt is toch té opvallend voor een mol? Nee?
Gebruikersavatar

Masterofsuspence07 mar 2017, 23:44

 22
Bonanza schreef:Davey is echt Vier-materiaal en zijn connecties met de mode- en tv-wereld doen mij ook onraad ruiken. Ook vaagheden over beroepen hebben in het verleden al een bel doen rinkelen (Magda!). Maar 't feit dat hij op bv-feestjes en premières enzo verschijnt is toch té opvallend voor een mol? Nee?
Goh ja ... Er niet meer naartoe gaan zou hem wel heel verdacht maken bij vrienden en kennissen en dat gaat dan ook weer rond? Ik vermoed dat elke deelnemer gwn moet doen wat ie altijd al deed...
Gebruikersavatar

marc.denys07 mar 2017, 23:54

 43
Masterofsuspence schreef:Goh ja ... Er niet meer naartoe gaan zou hem wel heel verdacht maken bij vrienden en kennissen en dat gaat dan ook weer rond? Ik vermoed dat elke deelnemer gwn moet doen wat ie altijd al deed...
Davey en Margo...toch een koppel met star quality? En hoe ze die Hunger Games-opdracht samen deden...precies of ze drie maand getraind hadden... Heel straf!
Gebruikersavatar

stijn.beelprez08 mar 2017, 01:02

 33
marc.denys schreef:Davey en Margo...toch een koppel met star quality?
Inderdaad: Davey Sagan & Le Beau Margo
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 07:34

 8153
marc.denys schreef:Davey en Margo...toch een koppel met star quality?
Absoluut, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze bij Vier met voorbedachte rade te werk gaan.
Gilles bleek een superpopulaire mol met televisiepotentieel, maar ik denk niet dat ze al op voorhand met het idee speelden hem in te lijven.
Zou het trouwens allemaal gemakkelijk maken: zoek de kandidaat met het hoogste Viergehalte en je hebt de mol.