Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

marc.vangils08 mar 2017, 12:17

 25
ik vind het not done om in het prive gedeelte van deelnemers te gaan kijken. dit heeft NIETS met t spel te maken.

dat t leif van davey dan werkt voor een bedrijf zijdelings geassocieerd met Woestijnvis,klopt.

maar t is niet omdat gilles van bouwel dankzij de Mol een BV is geworden ze dat nu weer gaan doen.
en als ze dan iemand een Bv willen maken liever margot dan davey aub 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 12:27

 8153
marc.vangils schreef:ik vind het not done om in het prive gedeelte van deelnemers te gaan kijken. dit heeft NIETS met t spel te maken.
Juist.
Gebruikersavatar

ElvesAtWork08 mar 2017, 12:45

 18
Bonanza schreef:Davey is echt Vier-materiaal
Dit is voor mij vanaf aflevering 1 wel een belangrijke parameter geweest om hem te verdenken. Ik heb hem niet gegoogled, wist zelfs niet wat hij deed, ...
Ik heb me dus gebaseerd op
- leeftijd (wil vooral niemand hierbij discrimineren, maar dit is helaas nog steeds hoe onze maatschappij in elkaar steekt)
- looks (idem hierobven)
- gedragingen/houding

Volgens mij was er op het forum nog een andere post hierover, maar daarin werd hij wel nogal snel van de baan geschoven wegens teveel tattoo's ...
Gebruikersavatar

marc.vangils08 mar 2017, 13:33

 25
is dit " wie wordt onze nieuwe collega ? "of is t nog steeds de Mol.

let wel dit betekent niet dat ik niet vind dat davey geen tv materiaal is, of dat ik hierdoor denk dat davey niet de Mol is.
maar om iemand nu te verdenken omdat zijn hoofd t goed doet op tv. naja.
😎
Gebruikersavatar

ElvesAtWork08 mar 2017, 15:13

 18
Is dat geen belangrijke factor bij het selecteren van de mol? Want als iemand mol is, dan kan die zowel tijdens de uitzendingen alsook na de finale ontknoping rekenen op serieus wat media aandacht. Bovendien lijkt me dat daarbij bepaalde eigenschappen bij beide (zowel de mol als bij eventuele media aandacht) overlappen.
Denk dan maar aan emoties wegsteken of net faken, een bepaald masker opzetten, vlot/aangenaam overkomen, ...
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 15:31

 3483  Uma
ElvesAtWork schreef:Is dat geen belangrijke factor bij het selecteren van de mol? Want als iemand mol is, dan kan die zowel tijdens de uitzendingen alsook na de finale ontknoping rekenen op serieus wat media aandacht. Bovendien lijkt me dat daarbij bepaalde eigenschappen bij beide (zowel de mol als bij eventuele media aandacht) overlappen.
Denk dan maar aan emoties wegsteken of net faken, een bepaald masker opzetten, vlot/aangenaam overkomen, ...
Magda, Hugo, noch Marc zijn mediafiguren geworden. Akkoord, andere tijden en andere mogelijkheden maar ik denk toch dat de belangrijkste criteria deze zullen zijn die de geloofwaardigheid in zijn/haar rol als mol kunnen versterken. En dan denk ik dat de wijze waarop die persoon zijn personage neerzet wel een criterium is dat bepalend zal zijn voor verdere samenwerking.
M.a.w. ik denk niet dat daarrond op voorhand afspraken gemaakt zijn, maar ik geloof best dat Vier de mogelijkheid in overweging genomen heeft.
Gebruikersavatar

nite08 mar 2017, 15:38

 110
Thoeft ook niet dat de mol een mediafiguur wordt. Kan evengoed dat de winnaar bvb meer interesse heeft in een mediacarriere.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2017, 15:42

 3547  Sven
Ik zou de mol moeten zijn, ik weet ook niet of ik een carriere in de media wil 😛
Tenzij het natuurlijk in het "contract" van de mol zou staan, als dat al bestaat
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 15:49

 8153
masterveecee schreef:Ik zou de mol moeten zijn, ik weet ook niet of ik een carriere in de media wil 😛
Tenzij het natuurlijk in het "contract" van de mol zou staan, als dat al bestaat
Post eens een foto. Dan kunnen wij beoordelen waarvoor je meest geschikt bent: comedian, nieuwsanker, soapacteur, presentator... of weerman. :twisted:
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 15:53

 3483  Uma
chicawah schreef:Post eens een foto. Dan kunnen wij beoordelen waarvoor je meest geschikt bent: comedian, nieuwsanker, soapacteur, presentator... of weerman. :twisted:
Ik heb geen foto nodig. Hij is gescreend en geschikt bevonden als Executive Forum Dust Control Officer. 😎
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2017, 16:03

 3547  Sven
chicawah schreef:Post eens een foto. Dan kunnen wij beoordelen waarvoor je meest geschikt bent: comedian, nieuwsanker, soapacteur, presentator... of weerman. :twisted:
Nope, zoals reeds eerder vermeld: het moet nog een beetje mysterieus blijven ^^
En stel dat ik meedoe de volgende keer 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 16:07

 8153
masterveecee schreef:Nope, zoals reeds eerder vermeld: het moet nog een beetje mysterieus blijven ^^
En stel dat ik meedoe de volgende keer 😛
Wie weet: misschien doe je nu al mee.
Het is best mogelijk dat een (of zelfs meerdere) deelnemer(s) op het forum zitten om valse hints te spuien en intussen over de grond rollen van het lachen met onze schrijfsels. 💡