Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 17:00

 3423  Yens
chicawah schreef:Wie weet: misschien doe je nu al mee.
Het is best mogelijk dat een (of zelfs meerdere) deelnemer(s) op het forum zitten om valse hints te spuien en intussen over de grond rollen van het lachen met onze schrijfsels. πŸ’‘
Inderdaad, ook al aan gedacht πŸ™‚. Maar dat zou toch echt wel durven zijn πŸ˜‰.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 17:03

 8153
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, ook al aan gedacht πŸ™‚. Maar dat zou toch echt wel durven zijn πŸ˜‰.
Infiltreren is des mols hΓ© πŸ˜‰
Gebruikersavatar

kristien.leys08 mar 2017, 19:38

 46
chicawah schreef:Wie weet: misschien doe je nu al mee.
Het is best mogelijk dat een (of zelfs meerdere) deelnemer(s) op het forum zitten om valse hints te spuien en intussen over de grond rollen van het lachen met onze schrijfsels. πŸ’‘
ja, ik denk wel dat dit forum gevolgd wordt door de progammamakers. Als ze voelen dat bep menseni de mol op het juiste spoor zijn dan kunnen ze deze uitspraken minimaliseren en zeggen dat dit zo niet is door juist het omgekeerde te zeggen. bv in begin deed Davey steeds uitspraken( gebaseerd op Mandela) , iem merkte dit op en plaatste dit op forum. Daarna zijn geen zulke uitspraken meer gehoord van davey( misschien later weggelaten door de produktie), omdat het anders het wel heel verdacht zou zijn! Dus er zijn nog veel meer mollen dan die ene van het programma"de mol"!!!!
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 20:00

 3483  Uma
kristien.leys schreef:...Dus er zijn nog veel meer mollen dan die ene van het programma"de mol"!!!!
Misschien is dit forum deel van het programma. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Noptje09 mar 2017, 00:34

 181
ex-molinator schreef:Misschien is dit forum deel van het programma. πŸ˜‰
Dan wil ik hierbij de groeten doen aan al mijn familie en vrienden.

*zwaai zwaai*
Gebruikersavatar

ElvesAtWork09 mar 2017, 11:14

 18
weyns1960 schreef:Love your avatar... πŸ˜ƒ
Dank je wel πŸ™‚
Is naar analogie met vorig jaar (G in het logo van Gilles) en aangezien Davey voor mij hoofdverdachte is ... en uiteraard in het rood :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:43

 8153
ElvesAtWork schreef:Dank je wel πŸ™‚
Is naar analogie met vorig jaar (G in het logo van Gilles) en aangezien Davey voor mij hoofdverdachte is ... en uiteraard in het rood :mrgreen:
Wat had je gedaan als Eline of Robin je verdachte was geweest? Een S en een A in het logo is te doen, maar een E en een R?
πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 11:49

 3483  Uma
chicawah schreef:Wat had je gedaan als Eline of Robin je verdachte was geweest? Een S en een A in het logo is te doen, maar een E en een R?
πŸ˜‰
Nooit iemand's vindingrijkheid onderschatten. πŸ˜›
Gebruikersavatar

ElvesAtWork09 mar 2017, 13:13

 18
chicawah schreef:Wat had je gedaan als Eline of Robin je verdachte was geweest? Een S en een A in het logo is te doen, maar een E en een R?
πŸ˜‰
U vraagt, wij draaien:
Hier alvast de R van Robin. De E heb ik nu even geen tijd voor om ook nog uit te werken, maar die volgt vanavond nog wel πŸ˜‰

[ external image ]
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 23:19

 2204
Volgens mij is Annelies de mol.

:mrgreen: