Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

WieIsDeMol?21 feb 2017, 17:58

 14
In het extra filmpje op de site van VIER waarin Marzena in de auto zit na haar exit, zegt ze dat ze bij haar verdachte van aflevering 2 is gebleven.
Als we de aflevering terug bekijken, zien we dat ze toen Davey verdacht. Dus Davey kunnen we uitsluiten als mol -denk ik- omdat Marzena nog steeds op hem heeft gestemd.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 18:07

 3483  Uma
WieIsDeMol? schreef:In het extra filmpje op de site van VIER waarin Marzena in de auto zit na haar exit, zegt ze dat ze bij haar verdachte van aflevering 2 is gebleven.
Als we de aflevering terug bekijken, zien we dat ze toen Davey verdacht. Dus Davey kunnen we uitsluiten als mol -denk ik- omdat Marzena nog steeds op hem heeft gestemd.
OK, maar dan ga je er ook echt van uit dat Marzena haar echte vermoedens uitspreekt (en tegen wie zegt ze dat?). Er is een reden waarom je bijna nooit de geëlimineerde kandidaat hoort zeggen op wie ze gestemd hebben (behalve Jolien, juist vanwege het feit dat Bouba ook uitgeschakeld werd).
Nooit zomaar aannemen dat wat je ziet of hoort altijd leidt tot wat je er denkt uit af te kunnen leiden. :roll:
Gebruikersavatar

Klaartje21 feb 2017, 18:24

 2245  Uma
Heb ik dat nu helemaal verkeerd begrepen? Ik meen tijdens dat gesprek in de vergaderzaal Marzena hebben horen zeggen dat Eline en Bertrand haar twee hoofdverdachten waren (jullie zijn mijn twee hoofdverdachten, zegt ze letterlijk op een bepaald moment). Of ben ik totaal misleid door de montage?
Gebruikersavatar

billie.holiday21 feb 2017, 18:27

 462  Bert
Is volgens mij wie ze verdenkt die een rood scherm gekregen heeft .
Gebruikersavatar

billie.holiday21 feb 2017, 18:36

 462  Bert
In dat kamertje zullen kandidaten wel meer verdachten uitspreken. Er wordt enorm veel uitgeknipt . Ik zou mij niet laten leiden door een naam dat ze uitspreken.

Dit is mij bij Annelies ook opgevallen vorige week opgevallen. Ze zit in dat kokertje (tunnelvisie) . En dan begon ze over studio Brussel en had het over Bertrand. Ze doen ons geloven dat ze een tunnelvisie had met Bertrand. Ik had de indruk dat dit losstaande gesprekken dat ze aan elkaar gekoppeld hebben .
Gebruikersavatar

Klaartje21 feb 2017, 18:54

 2245  Uma
billie.holiday schreef:Is volgens mij wie ze verdenkt die een rood scherm gekregen heeft .
Klopt, ik heb net de beelden nog eens bekeken, het gaat inderdaad over wie zij dacht dat een rood scherm zou hebben gekregen. Ik was wat in de war omdat Marzena het woord "verdachten" in de mond nam.
Gebruikersavatar

Taupie0222 feb 2017, 10:48

 53
ex-molinator schreef:OK, maar dan ga je er ook echt van uit dat Marzena haar echte vermoedens uitspreekt (en tegen wie zegt ze dat?). Er is een reden waarom je bijna nooit de geëlimineerde kandidaat hoort zeggen op wie ze gestemd hebben (behalve Jolien, juist vanwege het feit dat Bouba ook uitgeschakeld werd).
Nooit zomaar aannemen dat wat je ziet of hoort altijd leidt tot wat je er denkt uit af te kunnen leiden. :roll:
zie ook : http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=55036#p55036