Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

frederic.vandenpoel25 feb 2017, 13:29

 12
Persoonlijk vind ik de montage van verdachtmakingen niet nuttig, gezien de makers van dit programma niet willen dat je de mol te snel ontmaskert en ze daarom er alles zullen aan doen om jullie aan het lijntje te houden en verwarring te zaaien. Ze willen de kijkers zo lang mogelijk in het spel betrekken. Kijkcijfers nietwaar 😉
Gebruikersavatar

Mateo25 feb 2017, 18:57

 870
Klaartje schreef:
Gilles De Coster (GDC) zegt ter afsluiting van de openingsscène over wie de mol zou kunnen zijn: "Het is alleszins 1 van deze 8, maar de vraag is wie?"

Dan zie je heel snel een aantal kandidaten voorbijflitsen. Door mijn digicordertje tien tot twintig keer stop te zetten op dat voorbijflitsen, heb ik volgende kandidaten gezien: Davey, Annelies, Marzena, Sam, Bertrand en Robin. Ik ben er niet in geslaagd om Hans en Eline te ontdekken in die snel voorbij flitsende beelden. Het is hier dat ik de hulp van de cracks op dit forum zou willen inroepen: zij kunnen perfect nagaan wie en in welke volgorde voorbij flitst.

Waarvan ik wel redelijk zeker ben is en daar is het me om te doen: de eerste die in beeld komt en volgens mij de enige die echt recht in de camera kijkt, is Davey. De vraag is: "Is de nummer 1 van deze 8 ook de mol?" Wie ou non?
Gilles zegt letterlijk, zoals jij ook opmerkt: 'Het is... één van deze acht". Ik denk dat het heel goed mogelijk is, dat hij hiermee inderdaad de nummer 1 die in beeld komt bedoelt. Davey.