Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Taupe07724 feb 2017, 12:22

 767  Yens
molzoeker schreef:Geelhoutboom Road (off the R404), Blanco, George, South Africa
http://www.redberryfarm.co.za/hedge-maze/
geelhoutboom ... ?? hout = Davey?
redberryfarm ... ?? red = Davey?
Zit ik dan toch op de verkeerde mol want Davey zou een teleurstellende mol zijn, met alle respect, en zie ik hun eerder gebruiken om ons te misleiden.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle24 feb 2017, 13:28

 263
Ik begin hem steeds meer te verdenken, maar ik zou het ook een teleurstellende mol vinden...
Gebruikersavatar

garm.alleman24 feb 2017, 13:33

 13
Taupe077 schreef:geelhoutboom ... ?? hout = Davey?
redberryfarm ... ?? red = Davey?
Zit ik dan toch op de verkeerde mol want Davey zou een teleurstellende mol zijn, met alle respect, en zie ik hun eerder gebruiken om ons te misleiden.
Ze waren op dag 5 ook in ' Houtbaai '
Gebruikersavatar

ex-molinator24 feb 2017, 13:43

 3483  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik begin hem steeds meer te verdenken, maar ik zou het ook een teleurstellende mol vinden...
Daar zou ik pas over oordelen na een aflevering of 6 (7?, 8?). Als de mol bij de deelnemers zelf lang onverdacht blijft (en de inkomsten beperkt) dan heeft hij zijn taak goed uitgevoerd. De mol hoeft geen opvallende figuur te zijn (Hugo was dat ook niet) maar moet overkomen als iemand die je in het dagelijks leven zou kennen (al of niet met een paar speciale trekjes).
Tevens zou ik hierbij stellen dat indien de mol hier ontmaskerd wordt, het niet vanzelfsprekend is dat hij ook op het terrein ontmaskerd is (wij zien wel minder dan de deelnemers, maar wij hebben Google, herhalingen en stilbeelden en (niet onderschatten) een heel forum dat alles onderzoekt.
Gebruikersavatar

billie.holiday25 feb 2017, 09:06

 462  Bert
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie teleurgesteld zouden zijn in een bepaalde mol. Iedere mol doet het op zijn manier.
Vergeet ook niet dat de montage en het commentaar van GDC een invloed heeft op ons allemaal. Ze duwen u in een bepaalde richting om zo te denken.

Als mijn mol, de mol niet is , zou ik het eerder knap vinden dat ik er alweer naast zat.