Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:19

 3423  Yens
weyns1960 schreef:...en dan was het nog maar de vraag of Hans de opgelegde gemiddelde snelheid kon halen/handhaven, daar had hij uiteraard geen controle over.
Het was wel Davey die Hans voorstelde om rode lantaarn te spelen... als je wil dat de proef mislukt, dan wil je toch niet dat een van de beste fietsers die rol opneemt?
Gebruikersavatar

weyns196006 mar 2017, 18:22

 426
eveline.vanhemel schreef:Het was wel Davey die Hans voorstelde om rode lantaarn te spelen... als je wil dat de proef mislukt, dan wil je toch niet dat een van de beste fietsers die rol opneemt?
En als Hans nu niet was geslaagd, om welke reden dan ook, wat was dan de conclusie?
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:24

 3423  Yens
weyns1960 schreef:En als Hans nu niet was geslaagd, om welke reden dan ook, wat was dan de conclusie?
Dan zou ik eerder denken dat Hans de mol is 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 19:27

 8153
weyns1960 schreef:En als Hans nu niet was geslaagd, om welke reden dan ook, wat was dan de conclusie?
Als het nipt niet geslaagd was: dat het toch wel een loodzware opdracht was.
Als hij veeeeeeel tijd verloren was: ....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 19:40

 8153
Frolva schreef:
En m.i. heeft Davey toch kansen laten liggen om de volledige proef te laten mislukken (bij de eerste twee proeven kon makkelijk nog wat meer tijd verloren worden).
.

Vind ik ook. Ervan uitgaand dat Davey de mol is:
Ipv Robin en Bertrand achter te laten bij het hout, had hij zelf kunnen blijven en weinig doen tot Sam er was en hem vervolgens achterlaten bij het hout => Sam vlugger uitgeschakeld.
Davey weet dat Robin en Bertrand de proef met de ketting toch niet kunnen, dus het maakt niet uit dat ze daar voor hem arriveren. Tussen hout en ketting niet al te snel fietsen, zodat er tijd verloren gaat. Bij de kettingproef de ketting van Bertrand gebruiken (Robin zou de zijne toch niet afstaan) => Bertrand uitgeschakeld.
Robin al laten vertrekken naar de boot (als die dat zou willen doen), want die bakt ook daar niets van (misschien ging hij wel meteen varen, want een boot zinkt toch niet). Ofwel met Robin samen vertrekken naar de boot maar hem losrijden en de boot overslaan omdat die proef niet te doen is. Veel kans dat Robin in zijn eentje ingehaald werd door Hans.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 19:58

 3423  Yens
chicawah schreef:.Robin al laten vertrekken naar de boot (als die dat zou willen doen), want die bakt ook daar niets van (misschien ging hij wel meteen varen, want een boot zinkt toch niet).
Ha ha, dat had ik wel willen zien, Robin in zijn eentje op een zinkende boot in het midden van het meer... en dan maar roepen en tieren. Dat zou nu eens geweldige televisie opgeleverd hebben 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 20:11

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ha ha, dat had ik wel willen zien, Robin in zijn eentje op een zinkende boot in het midden van het meer... en dan maar roepen en tieren. Dat zou nu eens geweldige televisie opgeleverd hebben 😂
Kut mee peren!
:mrgreen:
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 01:08

 33
Ben ik fout, of is het correct dat Davey's naam nog nooit werd ingetikt door Gilles tijdens de eliminatie?
Gebruikersavatar

ONBEKEND07 mar 2017, 02:30

 
stijn.beelprez schreef:Ben ik fout, of is het correct dat Davey's naam nog nooit werd ingetikt door Gilles tijdens de eliminatie?
Dat klopt, voor mij een aanwijzing dat hij gaat winnen.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 03:55

 33
sandra.impe schreef:Dat klopt, voor mij een aanwijzing dat hij gaat winnen.
Volgens mij kan de productie tijdens de opnames onmogelijk al weten wie er op het eind als winnaar zal eindigen.
Maar als Davey de mol niet blijkt te zijn, mag hij van mij gerust winnen
Gebruikersavatar

ONBEKEND07 mar 2017, 12:53

 
stijn.beelprez schreef:Volgens mij kan de productie tijdens de opnames onmogelijk al weten wie er op het eind als winnaar zal eindigen.
Maar als Davey de mol niet blijkt te zijn, mag hij van mij gerust winnen
Het is niet omdat wij het nooit te zien hebben gekregen dat zijn naam ook werkelijk nooit is ingetikt hè.
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 12:55

 2204
sandra.impe schreef:Het is niet omdat wij het nooit te zien hebben gekregen dat zijn naam ook werkelijk nooit is ingetikt hè.
Dacht ik ook (maar volgens mij heeft Thibaud hier op het forum gepost dat de eliminatie wordt uitgezonden zoals ze plaats vindt (vorig jaar toch 😃 )