Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

robin.bastaens28 feb 2017, 00:02

 71  Uma
Heeft Davey de kettingspanner meegenomen, zodat Sam onmogelijk nog kan vertrekken? Het lijkt dat Davey hem neerlegt naast de fiets, maar dan kan Sam hem plots niet meer vinden? Als hij deze echt meegnomen heeft, kan dit wel op bewust bollengedrag wijzen...
Gebruikersavatar

StraatArtiest28 feb 2017, 00:05

 3
Ik ga het nu nog is opnieuw bekijken, zal het u binnen paar minuten weten te zeggen 🙂
Gebruikersavatar

StraatArtiest28 feb 2017, 00:13

 3
Davey de legt spanner wel bij de fiets want je ziet dat hij zijn handen nog afveegt en dus kan hij niet vasthouden op die manier
Gebruikersavatar

rudi.nouwen28 feb 2017, 00:26

 2
De kettingspanner lag bij de fiets. Waarom ging hij terug bij de boom zoeken? Bewuste misleiding van sam de mol.500 euro minder.l.in afl 2 droeg hij een t shirt van een blinde MOna LIsa en in afl 3 was zijn opdracht bij het water een M in een circel of O mel L Len rond.
Gebruikersavatar

joeri.hertogs28 feb 2017, 08:11

 24
Sam heeft volgens de 'Follow The Money' theorie al heel veel geld opgebracht. Ik zou hier niet echt iets achter zoeken behalve dat hij in zijn zenuwachtigheid de spanner niet kon vinden.
Wat ook kan is dat hij hier een poging doet om zichzelf verdachter te maken.

Davey lijkt volgens de beelden niets vast te hebben in alle geval.
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter28 feb 2017, 09:11

 20
rudi.nouwen schreef:De kettingspanner lag bij de fiets. Waarom ging hij terug bij de boom zoeken? Bewuste misleiding van sam de mol.500 euro minder.l.in afl 2 droeg hij een t shirt van een blinde MOna LIsa en in afl 3 was zijn opdracht bij het water een M in een circel of O mel L Len rond.
Niet vergeten dat dit montage is hè!
Ze laten zien dat davey de spanner naast fiets legt maar voor hetzelfde geld werpt hij hel nadien ergens weg... ze laten niet alles zien hè gwn wat ze willen dat je ziet, en Sam maakt davey niet verdacht omdat Hans er ook is, Sam probeert dit voor zijn eigen te houden zodat hij ver kan geraken en Hans in het ongewisse te laten
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 feb 2017, 09:15

 2354  Uma
Ik denk dat Davey die heeft meegenomen, en verderop heeft weg gegooid zodat de kandidaten niet zouden merken dat hij die nog in zijn zak heeft,..
Maar Robin blijft mijn hoofdverdachte!
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 09:38

 3423  Yens
Vermits ik niet wist hoe een kettingspanner er uit ziet, ben ik het eens gaan opzoeken. Het gaat hier helemaal niet om een of ander klein gereedschap hoor. Zoek maar eens op Google afbeeldingen naar kettingspanner... Het is dan ook des te vreemder dat Sam hem zogezegd niet meer vindt. Verder zou het echt wel opvallen als een van de andere kandidaten het zou meegenomen hebben. Nee, Sam is bij deze aflevering bij mij "in the picture" gekomen 🙂. Ook al blijft Eline nog steeds de mol voor mij 🙂.
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2017, 10:21

 3547  Sven
eerst wat ik dacht als Sam aan't zoeken was: En Davey is weg, met...
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 10:49

 2204
eveline.vanhemel schreef:Vermits ik niet wist hoe een kettingspanner er uit ziet, ben ik het eens gaan opzoeken. Het gaat hier helemaal niet om een of ander klein gereedschap hoor. Zoek maar eens op Google afbeeldingen naar kettingspanner... Het is dan ook des te vreemder dat Sam hem zogezegd niet meer vindt. Verder zou het echt wel opvallen als een van de andere kandidaten het zou meegenomen hebben.
Volgens mij is Sam helemaal NIET op zoek naar de 'kettingspanner' (al wordt dat in de voice-over ook gezegd), maar naar de 'kettingbreker' om de ketting terug aan elkaar te maken. 😉

Het was een proef die volgens mij bijna niet kon slagen; onder tijdsdruk langs de kant van de (bos)weg een ketting op de juiste wijze terug in elkaar steken, "onmogelijk".
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 11:14

 3483  Uma
Frolva schreef:...
Het was een proef die volgens mij bijna niet kon slagen; onder tijdsdruk langs de kant van de (bos)weg een ketting op de juiste wijze terug in elkaar steken, "onmogelijk".
Die bedenking had ik ook.
Je moet het toch al eens eerder gedaan hebben anders verlies je nog kweetnie hoeveel tijd om uit te zoeken hoe het in mekaar zit (en dan nog terugleggen???).

Zelf zou ik er niet aan begonnen zijn.
Gebruikersavatar

TRZNTRX28 feb 2017, 13:47

 46  Uma
ex-molinator schreef:Die bedenking had ik ook.
Je moet het toch al eens eerder gedaan hebben anders verlies je nog kweetnie hoeveel tijd om uit te zoeken hoe het in mekaar zit (en dan nog terugleggen???).

Zelf zou ik er niet aan begonnen zijn.
Hij kon eigenlijk maar nét niet aan de ketting die er al hing. In zijn plaats zou ik dan wachten op een medekandidaat, op elkaars schouders zitten, en dan aan de ketting trekken. Dan moesten ze hun eigen ketting van de fiets niet halen en konden ze allebei sneller doorfietsen.