Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Andy8603 mar 2017, 17:48

 49
robin.bastaens schreef:Tijdens de fietsopdracht lijkt Davey het initiatief te nemen om bij de laatste opdracht meteen te vertrekken. Dit was de laatste en dus de duurste opdracht. Er kon denk ik €2000? worden verdiend. Doordat hij ook de fiets van Sam neemt en schijnbaar de kettingspanner neerlegt, zorgt hij er ook hiervoor dat Sam met veel kans zal moeten achterblijven. Zo speelt Davey het dus slim om subtiel geld uit de pot te halen.

Wat denken jullie?
Tijdens de fietsproef werd het wel duidelijk dat Davey heel veel initiatief nam, het is best mogelijk dat hij de kettingspanner heeft meegenomen om het Sam moeilijk te maken en volgens mij heeft hij er ook voor gezorgd dat er met het bootspelletje geen extra geld is verdiend geweest.
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 mar 2017, 13:10

 1690  Sven
Laleia schreef:Ik sluit me hier volledig bij aan. Ze verliezen onderweg misschien een beetje, maar zonder Davey was het resultaat veel slechter geweest...
Dat denk ik ook. Niemand wist hoe de kettingen te doen, en bij het houthakken was Robin precies ook niet de geneigd veel te helpen. Die stond te commanderen en een koek te eten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 13:35

 8153
kim.baudart schreef:Ik stem voor!! :mrgreen:

Ik ook! En zonder gezichtscrème :twisted:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 13:36

 8153
Jay-Lo schreef:bij het houthakken was Robin precies ook niet de geneigd veel te helpen. Die stond te commanderen en een koek te eten.
Hij was dus zijn eigen irritante zelve. Of de mol.

Sam heeft trouwens wél verstand van die kettingen (of zou het moeten hebben). Zie topic fietsproef onder algemeen.
Gebruikersavatar

yoeri.vanvaerenberghe06 mar 2017, 15:57

 11
Davey wist dat Eline en Annelies al afgevallen waren (-1000€) hij wist ook dat Sam ging afvallen want die fietsketting was niet meer te herstellen binnen de termijn dat Hans ging toekomen (-500€).
Hij kon dus als Mol perfect enkele opdrachten laten slagen om zeker niet verdacht over te komen want de put van -1500€ zorgde al sowieso voor weinig geld in de pot.

Daar was Gilles ook héél goed in...
Gebruikersavatar

robin.bastaens06 mar 2017, 22:43

 71  Uma
robbe.vermesen schreef:Robin had bij de opdracht van 2000EUR gezegd van laat dit, dit lukt toch nooit. Dus Robin is hier verantwoordelijk voor. Niet Davey.
Ik had het fout gezien en gehoord dan! excuses!
Gebruikersavatar

Anon07 mar 2017, 21:44

 1
Velen zeggen dat hij geen mol is omdat hij voorop reed om alvast met de proeven beginnen, maar mss deed hij dit om mss al iets te saboteren aangezien hij alleen is, mss was het helemaal niet nodig om iemand andr zijn ketting te gebruiken of hij kon wzchtn met hout kappen tot de anderen er waren. Zo lijkt hij onverdacht en moet hans veel vertragen
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mar 2017, 21:51

 1690  Sven
egon.despeghel schreef:Velen zeggen dat hij geen mol is omdat hij voorop reed om alvast met de proeven beginnen, maar mss deed hij dit om mss al iets te saboteren aangezien hij alleen is, mss was het helemaal niet nodig om iemand andr zijn ketting te gebruiken of hij kon wzchtn met hout kappen tot de anderen er waren. Zo lijkt hij onverdacht en moet hans veel vertragen
Dat zou idd wel kunnen, ze laten in de afl. toch niet zien hoe er gesaboteerd wordt, maar Davey had al behoorlijk wat hout gekapt toen de anderen aankwamen.