Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 13:49

 
chicawah schreef:Dat is de nagel op de kop! 431% mee eens!

1 zonder zenige atwijfel
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 13:56

 8153
sandra.impe schreef:1 zonder zenige atwijfel
😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 13:57

 8153
sherlock schreef:Zonder zeveren: akkoord!

😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 14:09

 8153
johan.maes schreef: Wat zou het leuk zijn mocht Robin er volgende week uit liggen :twisted:
Ik vrees dat dit wishful thinking is...
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 14:15

 
Het is ook niet gezegd dat pikkewijn hoegenaamd een tip was, het toeval wou gewoon dat Davey vroeg wiens wijn daar nog stond en er van dronk, meer niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 14:19

 8153
sandra.impe schreef:Het is ook niet gezegd dat pikkewijn hoegenaamd een tip was, het toeval wou gewoon dat Davey vroeg wiens wijn daar nog stond en er van dronk, meer niet.
En dat er toevallig in die aflevering pinguïns voorkwamen.
Gebruikersavatar

johan.maes16 mar 2017, 14:24

 153  Sven
sandra.impe schreef:Het is ook niet gezegd dat pikkewijn hoegenaamd een tip was, het toeval wou gewoon dat Davey vroeg wiens wijn daar nog stond en er van dronk, meer niet.
Er was wel nog een beeld van pingüins ergens tussendoor gemonteerd als ik het me goed herinner. Maar het kan idd toeval geweest zijn, of mss een tip naar de winnaar.
Gebruikersavatar

Holmes16 mar 2017, 16:23

 395
johan.maes schreef:Op de pikkewijn na wijst alles inderdaad naar Robin.
Goh, je kan dat ook naar Robin draaien. Er pikt iemand wijn... pikkewijn... dat blijkt de vertaling te zijn van pinguïn.
In de uitzending komen nog pinguïns voor.
Dus is er iets belangrijks met een pinguïn. En wat blijkt : een pinguin blijkt een mol te zijn, althans.... volgens Robin.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2017, 16:27

 8153
Holmes schreef:Goh, je kan dat ook naar Robin draaien. Er pikt iemand wijn... pikkewijn... dat blijkt de vertaling te zijn van pinguïn.
In de uitzending komen nog pinguïns voor.
Dus is er iets belangrijks met een pinguïn. En wat blijkt : een pinguin blijkt een mol te zijn, althans.... volgens Robin.
Ik vond het raar dat Hans een pinguïn moest boetseren. Eigenlijk is dat niet zo moeilijk (maak maar eens een luipaard bv.). En toen Robin daar nogal debiel stond te kijken met zijn bordje mol voor zijn buik, dacht ik meteen dat hij de mol was. Maar ik vond dat zooooo doorzichtig dat ik het niet geloofde.
Gebruikersavatar

WIEISHET16 mar 2017, 16:30

 32
[quote="weyns1960"]De eerste letters die Robin en Annelies uit de zak trokken, werden vervangen door eieren uit het doolhof. Er lagen daar eerst 42 eieren min 7 eieren die werden gebruikt als beginletters, blijven over 35 eieren (inclusief de 4 blanco eieren). Gilles zou dan eveneens 42 letters ter beschikking hebben gehad.
Er staan 35 eieren op het plan dat Gilles aan Annelies en Robin geeft; op een ander plan zie je 7 doorstreepte letters van een totaal van 42 letters.
Als ik bekijk welke letters beide teams hebben gebruikt, kan ik niet anders dan besluiten dat het plan niet volledig was.
- de door Gilles gebruikte M stond op geen enkel plan...

Dus zou Gilles dan 43 letters gehad hebben? (Link met nummerplaat?)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 20