Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Sidewinder01 mar 2017, 15:02

 7
Misschien heel ver gezocht.

Dit beeld wekte direct mijn interesse. Vooral omdat in deze shot gevraagd werd aan iedere kandidaat "Ben jij de mol"
Als jullie het screenshot bekijken dat ik genomen heb kan je met wat fantasie 7 cirkels zien? 7 kandidaten over? De enige die toegang hebben naar Gilles in het midden zijn Davey en Hans. Nu als je nog verder kijkt en nog wat extra verbeelding hebt lijkt het dat de shaduw van Gilles recht naar Davey kijkt op het moment dat "Een van jullie heeft zonet staalhard gelogen"

Hieronder de link naar het screenshot:
https://goo.gl/photos/3SVAVyjQzrZtSyTV6
Gebruikersavatar

dino.vanhauwaert01 mar 2017, 15:16

 13
In welke volgorde heeft Gilles deze kandidaten gevraagd of ze de mol zijn. Ik weet nog dat Davey de laatste was? Weten jullie de volgorde, kan het momenteel niet herbekijken, vanavond pas.
Gebruikersavatar

Social01 mar 2017, 15:37

 353  Uma
Als je die pijl op ooghoogte trekt dan wijst de schaduw niet naar Davey.
Gebruikersavatar

Sidewinder01 mar 2017, 15:47

 7
Je moet het niet loodrecht bekijken. Gilles staat altijd iets of wat met zijn hoofd vooruitgebogen. Dus met fantasie toegepast op de schaduw zou hij naar Davey kunnen gaan. Het is vergezocht maar ik vind deze scene speciaal aangezien ze allemaal in een witte zandcirkel zitten waar een shaduw extra opvalt op beeld.
Gebruikersavatar

skred01 mar 2017, 18:36

 110  Uma
met het beeld ervoor dat er wordt ingezoemd op de aarde, kan je dit beeld ook zien als GDC is de zon en de kandidaten de planeten. Met referentie naar de aarde, zou de mol dan de derde dichtste bij de zon moeten zijn. Kijkende naar de lijnen op de grond, lijken de personen aan de linkse kant dichter te zitten bij GDC. Dus dan is de derde Robin...
Andere optie, dit is een referentie naar een zonnewijzer. Dit lijkt me gefilmd op het golf-terrein, dus namiddag/avond, met de zon dus in het Westen. Dat wil zeggen dat Davey in het Zuiden zit, (12u volgens de zonnewijzer) oftewel waar in het Zuidelijk Halfrond de zon nooit staat. Wil nu juist niet zijn dat Davey een witte pet met rode trui draagt, en vanboven gezien een witte bol op een rode achtergrond (omgekeerde van de Japanse vlag, die verwijst naar de zon)
Gebruikersavatar

Sidewinder02 mar 2017, 00:22

 7
@ SKRED,

Goed punt, des te meer dat dit heel interessant is binnen de mol in deze fase. Welke waarheid er is zullen we hopelijk wel in finaal filmken zien.

Mvg,

Sidewinder
Gebruikersavatar

marilyn.meeuwissen02 mar 2017, 06:19

 6
dino.vanhauwaert schreef:In welke volgorde heeft Gilles deze kandidaten gevraagd of ze de mol zijn. Ik weet nog dat Davey de laatste was? Weten jullie de volgorde, kan het momenteel niet herbekijken, vanavond pas.
Volgorde:
Hans - Annelies - Bertrand - Elien - Sam - Robin - Davey