Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Andy8603 mar 2017, 17:56

 49
Ik vind dat Davey wel overdreven reageerde telkens toen hij een struisvogel tegenkwam in het doolhof, of hij had gewoon heel veel schrik maar daar ben ik niet van overtuigd... Wou hij op deze manier een aantal letters zeker niet meenemen naar het scrabblespel zodat ze geen woorden met een hoge scorewaarde konden maken?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394903 mar 2017, 19:52

 183
Iedereen heeft wel schrik van iets, en bij hem zijn dat blijkbaar struisvogels.. Ik snap persoonlijk niet wat jij overdreven vond aan zijn reactie..
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 20:53

 2204
Oog in oog met een struisvogel ... ik denk dat (bijna) iedereen wel schrik zou hebben ...
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2017, 22:41

 3423  Yens
Frolva schreef:Oog in oog met een struisvogel ... ik denk dat (bijna) iedereen wel schrik zou hebben ...
Tuurlijk is dat zo, voeg daar nog eens het verrassingseffect aan toe: ze zitten in een doolhof, slaan een hoek om en staan dan ineens oog in oog met zo'n enorm dier (want dat zijn ze)...
Gebruikersavatar

Laleia04 mar 2017, 12:14

 306
Hier werd ook al eens de discussie gevoerd of de schrik voor struisvogels gerechtvaardigd is.

http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2353

Ik sta compleet aan de kant van Davey: ik zou uit de buurt blijven: creepy dieren.
Gebruikersavatar

kristien.leys04 mar 2017, 12:48

 46
Ik zou daar ook schrik van hebben, maar davey moet dat weer verschillende malen herhalen:"ik heb daar schrik van" , een beetje als klein kind. Toen hij de letter T gevonden had, riep hij ook versch malen" ik heb een T" en dan liep hij bij srcabbelspel en weer als klein kind: ik heb een T. Maar Davey heeft al constant van die uitspraken gedaan, bv fietsen, ik kan da goe en weer herhalen. Maar dat is Davey zijn taktiek, maar moet je daar iets achter zoeken? Maar voor mij blijft hij hoofdverdachte om mol te zijn, maar ik vind het een sympathieke kerel en heb al dikwijls gelachen met zijn uitspraken! Inderdaad goede kandidaat gekozen door de produktie, of hij nu de mol is of niet!
Gebruikersavatar

billie.holiday04 mar 2017, 18:59

 462  Bert
Ik tier moord en brand als zo'n gevaarte op mij afkomt.

En dat hij die t een paar keer herhaald heeft, denk ik dat het om zijn medekandidaten in te lichten was. Want eigenlijk was het maar een chaotische bedoening. Wat mij verbaast , is dat Hans en Robin daar in mee gingen. Ik zou nu van die twee verwachten dat ze heel structureel te werk gaan. Enige die nog wat structuur in het doolhof aanbracht was Eline.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mar 2017, 22:54

 767  Yens
billie.holiday schreef:Ik tier moord en brand als zo'n gevaarte op mij afkomt.

En dat hij die t een paar keer herhaald heeft, denk ik dat het om zijn medekandidaten in te lichten was. Want eigenlijk was het maar een chaotische bedoening. Wat mij verbaast , is dat Hans en Robin daar in mee gingen. Ik zou nu van die twee verwachten dat ze heel structureel te werk gaan. Enige die nog wat structuur in het doolhof aanbracht was Eline.
Zo denk ik er dus ook exact hetzelfde over. 😉 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 11:22

 8153
Ik ben gek op dieren en dus altijd content als een klein kind als ik (grote) dieren die niet in België voorkomen van dichtbij kan zien, maar als ik plots oog in oog zou staan met een struisvogel zou ik mij toch rot schrikken. En als ze mij ook nog beschermende kledij aangetrokken hebben... Ik zou ook snel rechtsomkeer maken denk ik.
Ik denk dat Davey's schrik niet gespeeld was. In zo'n stoere typ kan gerust een klein hartje zitten.

Oh, ik hoop zo dat Davey (en Sam) de finale halen!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 11:26

 8153
billie.holiday schreef:Ik tier moord en brand als zo'n gevaarte op mij afkomt.

En dat hij die t een paar keer herhaald heeft, denk ik dat het om zijn medekandidaten in te lichten was. Want eigenlijk was het maar een chaotische bedoening. Wat mij verbaast , is dat Hans en Robin daar in mee gingen. Ik zou nu van die twee verwachten dat ze heel structureel te werk gaan. Enige die nog wat structuur in het doolhof aanbracht was Eline.
Eline is politie-inspecteur, dus lijkt het mij niet onlogisch dat ze structureel tewerk gaat en het hoofd koel houdt. Waarbij ze trouwens heel handig probeert om de anderen te doen wachten bij een ei. Want natuurlijk wil ze het gouden eiiiii, zoals onze Sam het zo mooi kan zingen.
Het verwonderde mij dat Hans, een rustige, intelligente man, zo ongestructureerd tewerk ging, maar ik zoek er niet echt iets achter.
Ik weet niet waarop je je baseert om te zeggen dat Robin kalm en gestructureerd is.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 11:26

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Oh, ik hoop zo dat Davey (en Sam) de finale halen!
Yes ... met Robin als mol 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 11:35

 8153
ex-molinator schreef:Yes ... met Robin als mol 😎
Nee!!!!!!!
Davey de mol, Sam de winnaar en Hans verliezend finalist.