Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

DerMaulwurf06 mar 2017, 11:56

 5
Davey was ook aanwezig op het concert van The XX vorige woensdag in het gezelschap van Otto-Jan Ham. Woestijnviscollega's?
Gebruikersavatar

Bonanza06 mar 2017, 12:42

 71
Davey is ook al gesignaleerd op een filmpremière en een ander BV-feestje.
Maar 't zou me toch wel straf lijken als Vier zo slordig omgaat met zijn mol.
Alle kandidaten hebben tot nu toe nog altijd strikte regels rond social media enzo, dan gaan ze toch niet zomaar hun mol gaan "weggeven" op evenementen?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 13:29

 3483  Uma
Lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat de kandidaten zich tot na de finale aflevering geen standaard uitstapjes meer zouden mogen doen.
Vanaf het eerste introductiefilmpje is toch geweten wie aan de mol meedoet.
Gebruikersavatar

Molliarty06 mar 2017, 13:47

 157
Ik wou dat ik ook daar was. Goede band. :c
Gebruikersavatar

Bonanza06 mar 2017, 14:35

 71
ex-molinator schreef:Lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat de kandidaten zich tot na de finale aflevering geen standaard uitstapjes meer zouden mogen doen.
Vanaf het eerste introductiefilmpje is toch geweten wie aan de mol meedoet.
Standaard uitstapjes zijn uiteraard niet te vermijden. Maar gaan shinen op bv-feestjes, da's toch net iets te opvallend voor een nog "geheime" mol, denk ik.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:15

 3423  Yens
Bonanza schreef:Standaard uitstapjes zijn uiteraard niet te vermijden. Maar gaan shinen op bv-feestjes, da's toch net iets te opvallend voor een nog "geheime" mol, denk ik.
Inderdaad, doet me zelfs vermoeden dat Davey zeker niet de mol is 🙂.
Gebruikersavatar

Frolva06 mar 2017, 18:28

 2204
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, doet me zelfs vermoeden dat Davey zeker niet de mol is 🙂.
'k Heb net dezelfde reflex.
Gebruikersavatar

deneddy06 mar 2017, 18:52

 22
Davey kan ook de winnaar worden 😲
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 18:56

 3423  Yens
deneddy schreef:Davey kan ook de winnaar worden 😲
Dat zou ik eerder denken, maar voorlopig zie ik Hans als de winnaar 🙂.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 00:39

 33
De knappe vriendin van Davey zou werken bij Motionmakers, een firma die onderandere reclamefilmpjes maakt, en is een dochterfirma van Videohouse. Telenet is een goede klant van hun, en zijn die medeaandeelhouder van Vier?
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 10:46

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Dat zou ik eerder denken, maar voorlopig zie ik Hans als de winnaar 🙂.
hahah, dat voorlopig heeft het nog 2:30 u uitgehouden.
tja, Ik zag hem eigenlijk ook als potentiële winnaar maar ik vermoed dat hij bij de eliminatieronde in Afl 3 toch geen berekend risico genomen heeft en daardoor zelfs niet 1 kandidaat kon uitsluiten.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2017, 11:29

 33
DerMaulwurf schreef:Davey was ook aanwezig op het concert van The XX vorige woensdag in het gezelschap van Otto-Jan Ham. Woestijnviscollega's?
Vraagje? Liepen ze samen rond op het optreden, of stonden ze toevallig in dezelfde zaal?