Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 15:43

 3483  Uma
Nlls schreef:Davey heeft volgens mij geen 15 kogels opgeschoten, heb het proberen te tellen(adhv geluid maar dan kan natuurlijk gemonteerd zijn) en kwam niet aan 15.

Hij heeft ook geen 15 kogels extra opgeraapt, zou niet weten waar.
Hij heeft enkel gekampeerd aan het 'podium' en daar zijn er geen neergedaald.
Nochtans, ik heb het advies van mijn veldonderzoeker gevolgd bij deze stelling en chicawah was ervan overtuigd - weer een blackout van haar ? (* noteert in molboekje *)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 16:13

 8153
ex-molinator schreef:Nochtans, ik heb het advies van mijn veldonderzoeker gevolgd bij deze stelling en chicawah was ervan overtuigd - weer een blackout van haar ? (* noteert in molboekje *)
Ik had niet goed gelezen (geen bril he...).
Maar ik geef je toch 2/3 hoor.
Volgens mij heeft hij geen extra kogels opgeraapt. Toen er gedropt werden bij hen in de buurt, wilde Margo erheen maar hij zei "Niet nodig, we hebben kogels genoeg".
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 16:16

 3483  Uma
chicawah schreef:Ik had niet goed gelezen (geen bril he...).
Maar ik geef je toch 2/3 hoor.
Volgens mij heeft hij geen extra kogels opgeraapt. Toen er gedropt werden bij hen in de buurt, wilde Margo erheen maar hij zei "Niet nodig, we hebben kogels genoeg".
OK, correctie ontvangen (* schrapt vorige nota in molboekje *)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 09:42

 8153
ex-molinator schreef:Het "For me to know." is een ontwijkend antwoord en past toch wel in het kader van het spel, vind ik, en kan van alles betekenen: ongemak, misschien staan er andere kandidaten te dichtbij en wil hij aan hen niets laten blijken, misschien plaagt hij Margo graag. Ik durf hier niets uit af te leiden.
Volgens mij plagen ze elkaar graag. Dat zie je ook aan hun andere uitspraken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 16:54

 8153
chicawah schreef:Volgens mij plagen ze elkaar graag. Dat zie je ook aan hun andere uitspraken.
Daarnet nog eens bekeken. Margo zegt letterlijk dat ze elkaar graag plagen.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2017, 11:05

 3483  Uma
chicawah schreef:Daarnet nog eens bekeken. Margo zegt letterlijk dat ze elkaar graag plagen.
My kind o' girl 😉
Plagen is een van die zaken die in een relatie de spanning/het verrassende erin kunnen houden. De reactie op plagen verraadt ook meestal hoe de verhoudingen zijn.