Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

zwartemol12 mar 2017, 18:50

 121
Inderdaad !
Gebruikersavatar

ONBEKEND12 mar 2017, 19:32

 
zwartemol schreef:Iemand eigenlijk een idee in welk gebouw ze nu juist zaten?
Seppie Greeff Building
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:59

 426
chicawah schreef:Maar...
- hij bleef heel lang in zijn kooi zitten voor hij riep "Ik zit hier ook nog. Vergeet mij niet hé!"
- hij is zijn kooi uitgekomen zonder te kijken of er nu wel een echt luipaard zat en heeft rondgelopen met zijn rug naar de luipaard (en niemand scheen dat raar te vinden)
- hij zag niet dat het molslot aan zijn kooi open was
- daarna is hij gewoon weer in zijn kooi gekropen (en weer scheen niemand dat raar te vinden)
- hij heeft de letterpuzzelaars op de zenuwen gewerkt
- uiteindelijk "ontdekte" hij toch dat het molslot open was (heeft noch Hans noch Davey gezien dat dat open was?) en verweet de anderen dat ze het niet zagen, waardoor die verdacht werden
Wij zien maar wat de productie wil dat we zien, he, en niet alle beelden zijn (denk ik) in de correcte volgorde getoond, en wij missen af en toe toch cruciale informatie die de spelers wel meekrijgen, en wij missen soms beelden tout court - denk maar aan het beeld van Gilles verleden jaar, wanneer 3 Argentijnen zingen over El Topo en Gilles daarbij op zichzelf wijst terwijl de beide finalisten een verdieping lager aan hun open raam staan te luisteren naar de zangers. Schitterend.
Gebruikersavatar

johan.maes14 mar 2017, 16:46

 153  Sven
sherlock schreef:Het probleem aan een spelprogramma zoals De mol is wel dat het ook nog wel spannend moet zijn. Stel je eens voor dat Robin dat niet ontdekt in de dierenproef (tenzij het werd ingefluisterd door de productie) dan zou de tijd gewoon zijn verstreken en was er niet bijster veel te zien geweest.

Het is natuurlijk niet zeker hè.
Er was wel degelijk vooruitgang in de proef (Bouba met de muis, Bertrand met de aap, ...) en die is ook in beeld gebracht. De doorbraak kwam pas op het einde en leverde slechts 2 minuten televisie op die ze volgens mij makkelijk kunnen weglaten.

Voor mij is dit zeker niet vergelijkbaar met de pizzaproef van vorig jaar, de proef was al voldoende ver gevorderd en ik denk echt niet dat de mol zo'n risico zou lopen om een proef "spannender" te maken.