Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Camol13 mar 2017, 23:54

 8  Yens
Het kan zijn dat dit toeval is, maar ik heb bij de proef in het donker gelet op de manier waarop het geld van de tafel wordt gehaald. Daarop merk je dat het geld bij Davey direct omhoog wordt genomen, maar bij de andere wordt het eerst nog wat over tafel gesleept tot het er helemaal van is.

Bij 33.58 zie je een voorbeeld van Sam in vergelijking met 38.05 een voorbeeld bij Davey.

Aangezien het geld bij Davey anders wordt weggenomen, dacht ik dat Gilles dit eventueel had gedaan, dus dat Davey de mol is en bij de andere personen in de kamer zat.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez14 mar 2017, 00:40

 33
Het is een fijne opmerking, en ik hoop dat je gelijk hebt, maar bij de laatste €200 van Eline zie ik ongeveer hetzelfde grijppatroon als bij Davey.
Maar toch eentje om te onthouden!
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mar 2017, 08:33

 462  Bert
De mol is duidelijk rechtshandig. Iedereen die nu nog overschiet is rechtshandig , dus hier kunnen we niks mee. Ik dacht om er zo eentje te kunnen uitsluiten.
Gebruikersavatar

rob.degrootte14 mar 2017, 14:20

 27
Mij is echt iets anders opgevallen in deze proef, namelijk de manier waarop het geld wordt GETOOND naar de camera 🙂
Wanneer Davey op de stoel zit en het geld van tafel wordt genomen, gebeurt er iets wat ik nog niet gezien had 😃 Het papier met 200€ wordt expliciet getoond in de camera. Bij alle andere keren hierna is dit ook niet het geval. Dit bewijst voor mij dat dit een ander persoon is die anders denkt en anders handelt op zulk moment, namelijk Gilles De Coster 😉 . Hij en de mol zullen heus wel afspraken gemaakt hebben wat wel/niet doen zoals bijv. 1x aanraken. Volgens mij gaan ze ook niet zo ver om af te spreken hoe je geld toont naar je eigen camera. Daarnaast heeft Gilles zelfde geslacht en postuur (grootte, gewicht, ...) als Davey. Moest de mol bijvoorbeeld een vrouw zijn zouden ze geen risico genomen hebben met zulke proef. Het verschil met Gilles zou dan veel te groot zijn namelijk een ander postuur, geur, voetstappen, ... etc. .