Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

stef.breens16 mar 2017, 17:18

 3  Philippe
[ external image ]

Wat denken jullie ?
Vond het ook vreemd dat de map die Robin en Annelies verschilt van de diegene die de kijkers krijgen.
Gebruikersavatar

rob.degrootte17 mar 2017, 11:23

 27
stef.breens schreef:[ external image ]

Wat denken jullie ?
Vond het ook vreemd dat de map die Robin en Annelies verschilt van de diegene die de kijkers krijgen.
Kan je niet alle letters van het alfabet in dat doolhof zo vormen ? Mij valt vooral die grote "aardbei" op in het midden πŸ˜‚ πŸ˜‚ haha. En dat laatste is vreemd ... kan je verder uitpluizen :p
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 11:40

 3483  Uma
rob.degrootte schreef:Kan je niet alle letters van het alfabet in dat doolhof zo vormen ? Mij valt vooral die grote "aardbei" op in het midden πŸ˜‚ πŸ˜‚ haha. En dat laatste is vreemd ... kan je verder uitpluizen :p
Klopt.
Dat doolhof bestaat al jaren en ik denk niet dat Woestijnvis heel de wereld zal afschuimen om een doolhof te vinden waarin je net de letters van Davey vindt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 11:41

 8153
Misschien best eens alles lezen wat op het forum al geschreven is over het doolhof voor je nieuw topic post?
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 11:46

 3483  Uma
chicawah schreef:Misschien best eens alles lezen wat op het forum al geschreven is over het doolhof voor je nieuw topic post?
Oeps :oops: , sorry, zal ik in het vervolg doen. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 11:47

 3483  Uma
ex-molinator schreef:Oeps :oops: , sorry, zal ik in het vervolg doen. πŸ˜‰
ah, ok, "topic", niet "bericht" πŸ˜›
Gebruikersavatar

Social17 mar 2017, 12:13

 353  Uma
stef.breens schreef:[ external image ]

Wat denken jullie ?
Vond het ook vreemd dat de map die Robin en Annelies verschilt van de diegene die de kijkers krijgen.
Ik denk dat dit zowat de zieligste poging is tot het vinden van een "hint". En er zijn er al veel langsgeweest hier.
Gebruikersavatar

Mke17 mar 2017, 12:18

 112
Social schreef:Ik denk dat dit zowat de zieligste poging is tot het vinden van een "hint". En er zijn er al veel langsgeweest hier.
Een beetje schattig wel πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 12:23

 3483  Uma
Social schreef:Ik denk dat dit zowat de zieligste poging is tot het vinden van een "hint". En er zijn er al veel langsgeweest hier.
Dat is niet netjes uitgedrukt.
Een poging om een hint in iets te vinden is nooit zielig, integendeel, het is juist een van die extra zaken aan De Mol die het leuk maken. Er zijn verschillende "hints" gevonden die ondertussen vals gebleken zijn, maar er blijven nog veel niet-weerlegde "hints" over elke kandidaat, en die zijn het gevolg van die "zielige"pogingen.
Ik zou zeggen: iedereen, doe maar lekker verder met die "zielige" pogingen, er is minstens 1 zieligaard (yours truly dus) die ze graag leest en verder onderzoekt (meestal toch).