Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Evitaperron16 mar 2017, 21:06

 27
Deze website staat op de camionette van de museumopdracht waar Annelies en Eline in zaten. Komt wel 3 keer in beeld. Ik vind die rode letter G zo opvallend EN die website bestaat gewoon niet.

Sorry als er al een molloot dit eerder gezien heeft maar ik ben een beetje laat begonnen met deze reeks te zien omdat ik eerst de Nederlandse wol wilde vangen.
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2017, 21:12

 3423  Yens
Evitaperron schreef:Deze website staat op de camionette van de museumopdracht waar Annelies en Eline in zaten. Komt wel 3 keer in beeld. Ik vind die rode letter G zo opvallend EN die website bestaat gewoon niet.

Sorry als er al een molloot dit eerder gezien heeft maar ik ben een beetje laat begonnen met deze reeks te zien omdat ik eerst de Nederlandse wol wilde vangen.
Dit is al in het lang en het breed besproken geweest... gebruik gewoon op de homepagina van het forum de search functie en zoek naar Laundry Giant dan vind je het zeker terug.
Gebruikersavatar

Evitaperron16 mar 2017, 23:16

 27
Oh dankjewel voor de zoektip!
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 09:18

 3483  Uma
Evitaperron schreef:Sorry als er al een molloot dit eerder gezien heeft maar ik ben een beetje laat begonnen met deze reeks te zien omdat ik eerst de Nederlandse wol wilde vangen.
En? Ondertussen een trui mee gebreid?
Gebruikersavatar

Mateo17 mar 2017, 10:03

 870
ex-molinator schreef:En? Ondertussen een trui mee gebreid?
Misschien wel een hele collectie truien, om ook al die Nederlandse verkiezingswolven van passende schaapskledij te voorzien.
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 10:16

 2204
Wat is eigenlijk de (mogelijke) link tussen Laundry Giant en Davey?


Ergens las ik de link met Lerares Godsdienst.
(en dat past prima in mijn kraam :mrgreen: )
Gebruikersavatar

marc.denys18 mar 2017, 09:31

 43
Frolva schreef:Wat is eigenlijk de (mogelijke) link tussen Laundry Giant en Davey?


Ergens las ik de link met Lerares Godsdienst.
(en dat past prima in mijn kraam :mrgreen: )
Is hier al een antwoord op?