Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 16:17

 3423  Yens
The hunter schreef:Een mol heeft het niet zo graag dat er iemand in de molboekjes kijkt, ook al gaat er dan geld uit de pot. Stel dat bijvoorbeeld Hans Davey verdacht dan is het voor degene die het molboekje bekijkt duidelijk dat Davey niet de mol is. Iets wat de mol (Eline of Annelies) dan niet goed zou uitkomen.
Volgens mij verdacht Hans inderdaad Davey en had hij alles of niets gespeeld, wat dus betekent dat Davey niet de mol kan zijn. Hij vond het echter ook niet leuk dat Robin dit te weten kwam omdat hij al van in het begin probeert om de verdenking op hem te laden.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 17:10

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...
2. Wie kent nu in godsnaam de muziek van E.T. niet?
Ikke: ik heb de film nooit gezien (en vond hem trouwens niet zo goed :drunken: )
Gebruikersavatar

ElvesAtWork21 mar 2017, 17:40

 18
ex-molinator schreef:Ikke: ik heb de film nooit gezien (en vond hem trouwens niet zo goed :drunken: )
Dat moet je mij nu toch eens uitleggen ... 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 17:42

 3483  Uma
ElvesAtWork schreef:Dat moet je mij nu toch eens uitleggen ... 😃
Soms is de verklaring verwarrender dan de uitspraak. 😛
Gebruikersavatar

Laleia21 mar 2017, 17:56

 306
Die filmmuziek was niet super moeilijk, maar vergeet niet dat Davey er geen drie mogelijke acteurs bij had zoals de andere drie of zoals de kijkers. Dat scheelt toch een heel pak.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 18:12

 3423  Yens
Laleia schreef:Die filmmuziek was niet super moeilijk, maar vergeet niet dat Davey er geen drie mogelijke acteurs bij had zoals de andere drie of zoals de kijkers. Dat scheelt toch een heel pak.
Ja, dat klopt volkomen. Heb daar ook aan gedacht. Toen hij de bal met gladiator wegtrapte, dacht ik: "maar allez, dat is toch Russell Crowe die daar de hoofdrol in speelt". Maar toen dacht ik ook onmiddellijk erna: "Davey ziet niet welke acteurs er op de ruggen van de kandidaten hangen". Dus hij had inderdaad minder informatie als wij en als de andere kandidaten. Maar ik vond zijn prestatie toch niet echt geweldig en ben er vrij zeker van dat hij een aantal keer "gemold" heeft.
Gebruikersavatar

WIEISHET21 mar 2017, 19:41

 32
eveline.vanhemel schreef:Ik denk dat Sandra bedoelt op het einde, toen hij zei: "ik kan heel goed liegen, alleen weet niemand dat"... toch wel in tegenspraak met andere uitspraken van hem. Ik geloof echter niet in Davey als mol, ik denk wel dat hij veel zegt om de verdenking op hem te laden...
Ook tijdens dat gesprek na de individuele proef van Davey (met die band), als Eline, Annelies en Robin moeten beslissen of ze het verhaal van Davey al dan niet geloven, vraagt Gilles aan Robin: "Kan Davey goed liegen, Robin?". Daarop antwoordt Robin: "Ik denk dat Davey heel goed kan liegen". Dit antwoord van Robin en zijn blik doen me sterk vermoeden dat Robin dacht dat Davey de mol was. (Misschien kan je het gesprek aan de ontbijttafel in de vorige aflevering ook zo zien?). Misschien heeft Robin op Davey ingezet als mol, met alle gevolgen vandien?? (42:36...)
Gebruikersavatar

pieter.debonte23 mar 2017, 11:25

 19
WIEISHET schreef:Ook tijdens dat gesprek na de individuele proef van Davey (met die band), als Eline, Annelies en Robin moeten beslissen of ze het verhaal van Davey al dan niet geloven, vraagt Gilles aan Robin: "Kan Davey goed liegen, Robin?". Daarop antwoordt Robin: "Ik denk dat Davey heel goed kan liegen". Dit antwoord van Robin en zijn blik doen me sterk vermoeden dat Robin dacht dat Davey de mol was. (Misschien kan je het gesprek aan de ontbijttafel in de vorige aflevering ook zo zien?). Misschien heeft Robin op Davey ingezet als mol, met alle gevolgen vandien?? (42:36...)
Ga er maar vanuit dat kandidaten in deze fase van het spel niet voor heel de groep gaan zeggen wie ze verdenken. Dat zou oerdom zijn.
Gebruikersavatar

WIEISHET23 mar 2017, 11:33

 32
pieter.debonte schreef:Ga er maar vanuit dat kandidaten in deze fase van het spel niet voor heel de groep gaan zeggen wie ze verdenken. Dat zou oerdom zijn.
Inderdaad. Robin zégt het daar ook niet, je kan het enkel afleiden uit de blikken die hij met Davey wisselt. Het is eerder door die blikken en door zijn lichaamshouding dat ik het stille vermoeden heb dat hij op Davey stemt
Gebruikersavatar

WIEISHET23 mar 2017, 11:37

 32
WIEISHET schreef:Inderdaad. Robin zégt het daar ook niet, je kan het enkel afleiden uit de blikken die hij met Davey wisselt. Het is eerder door die blikken en door zijn lichaamshouding dat ik het stille vermoeden heb dat hij op Davey stemt.
Gebruikersavatar

pieter.debonte23 mar 2017, 11:38

 19
WIEISHET schreef:Inderdaad. Robin zégt het daar ook niet, je kan het enkel afleiden uit de blikken die hij met Davey wisselt. Het is eerder door die blikken en door zijn lichaamshouding dat ik het stille vermoeden heb dat hij op Davey stemt
Wie kunnen daar als kijker niet meer vermoeden uithalen dan de kandidaten die daar naast hem zitten.
Gebruikersavatar

WIEISHET23 mar 2017, 11:44

 32
pieter.debonte schreef:Wie kunnen daar als kijker niet meer vermoeden uithalen dan de kandidaten die daar naast hem zitten.
En het blijft inderdaad maar een vermoeden...