Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Molliarty20 mar 2017, 22:20

 157
De uitspraak "Ik ben nen hele goeie leugenaar... Maar niemand weet da." Vond ik toch wel heel straf.
:albino: :albino: :albino:
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 22:26

 
Vooral omdat hij enkele weken geleden nog zei "binnen 3 maanden gaan jullie allemaal zeggen, amai diene Davey liegt nooit".
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 22:38

 3483  Uma
Molliarty schreef:De uitspraak "Ik ben nen hele goeie leugenaar... Maar niemand weet da." Vond ik toch wel heel straf.
:albino: :albino: :albino:
Dat was toch al duidelijk hoor: zijn mode-pose met leeg blik.
Maar nu weet ik ff niet of ik hem als potentiële mol kan beschouwen. Natuurlijk wel gezien hij in de finale zit, maar die 2 anderen zijn er ook nog.
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 22:49

 
Het zou wel es kunnen, die films waren zoooo makkelijk en hij had er zo weinig juist. Maar aangezien hij kennelijk al eerder aan de kandidaten had laten blijken dat ie daar wel wat van kende, was het evident dat ze hem nu bij deze proef zouden kiezen, dus als mol zou dat handig zijn om vooraf al wat hints te geven in waar je zogezegd goed in bent om uitgekozen te worden en het dan toch nog te doen mislukken.

En tja, dan is het rood ook verklaard natuurlijk, al zou ik het flauw vinden om dat aan iemand's naam te linken.
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 23:04

 426
sandra.impe schreef:Het zou wel es kunnen, die films waren zoooo makkelijk en hij had er zo weinig juist. Maar aangezien hij kennelijk al eerder aan de kandidaten had laten blijken dat ie daar wel wat van kende, was het evident dat ze hem nu bij deze proef zouden kiezen, dus als mol zou dat handig zijn om vooraf al wat hints te geven in waar je zogezegd goed in bent om uitgekozen te worden en het dan toch nog te doen mislukken.

En tja, dan is het rood ook verklaard natuurlijk, al zou ik het flauw vinden om dat aan iemand's naam te linken.
Waarom zou dat flauw zijn, Sandra? Ik zeg niet dat het een hint IS, maar ALS het een hint is, dan is die simpel en beschikbaar voor iedereen. Ik heb hier al andere dingen gelezen...
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 23:09

 426
sandra.impe schreef:Vooral omdat hij enkele weken geleden nog zei "binnen 3 maanden gaan jullie allemaal zeggen, amai diene Davey liegt nooit".
Hij ging de kamer in, pakte geld, vertelde zijn verhaal ... niet zijn schuld dat niemand wilde geloven dat hij de waarheid sprak, hij loog niet, he 😎
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 23:11

 
weyns1960 schreef:Hij ging de kamer in, pakte geld, vertelde zijn verhaal ... niet zijn schuld dat niemand wilde geloven dat hij de waarheid sprak, hij loog niet, he 😎

Nee, maar het gaat over zijn uitspraak.
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 23:25

 426
sandra.impe schreef: Vooral omdat hij enkele weken geleden nog zei "binnen 3 maanden gaan jullie allemaal zeggen, amai diene Davey liegt nooit".
Hij ging de kamer in, pakte geld, vertelde zijn verhaal ... niet zijn schuld dat niemand wilde geloven dat hij de waarheid sprak, hij loog niet, he 😎
sandra.impe schreef:Nee, maar het gaat over zijn uitspraak.
Totaal niks verkeerd aan die uitspraak. Hij zei dat hij niet liegt en hij liegt inderdaad niet; hij zegt dat hij keigoed KAN liegen.
Zijn uitspraak zou er kunnen op wijzen dat hij, toen hij ze deed, al wist dat deze proef zou komen en dat hij niet zou liegen en dat hij dus de mol is, maar dat is een veronderstelling en ik zou dit niet als zekere hint meenemen.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 23:29

 3423  Yens
Ik denk dat Sandra bedoelt op het einde, toen hij zei: "ik kan heel goed liegen, alleen weet niemand dat"... toch wel in tegenspraak met andere uitspraken van hem. Ik geloof echter niet in Davey als mol, ik denk wel dat hij veel zegt om de verdenking op hem te laden...
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 23:34

 
weyns1960 schreef:Hij ging de kamer in, pakte geld, vertelde zijn verhaal ... niet zijn schuld dat niemand wilde geloven dat hij de waarheid sprak, hij loog niet, he 😎



Totaal niks verkeerd aan die uitspraak. Hij zei dat hij niet liegt en hij liegt inderdaad niet; hij zegt dat hij keigoed KAN liegen.
Zijn uitspraak zou er kunnen op wijzen dat hij, toen hij ze deed, al wist dat deze proef zou komen en dat hij niet zou liegen en dat hij dus de mol is, maar dat is een veronderstelling en ik zou dit niet als zekere hint meenemen.

Dat beweer ik ook niet,ik zeg niet dat daar iets verkeerd aan is, ik zeg dat de ene uitspraak RAAR is na de andere uitspraak, heeft niks met de andere kandidaten of met zijn proef van vandaag te maken.
Gebruikersavatar

rob.degrootte21 mar 2017, 00:02

 27
Molliarty schreef:De uitspraak "Ik ben nen hele goeie leugenaar... Maar niemand weet da." Vond ik toch wel heel straf.
:albino: :albino: :albino:
Die uitspraak was mij ook meteen opgevallen :-D ... Maar de programmamakers leggen het er echt te dik op vind ik de laatste weken. Ze proberen te hard om Davey verdacht te maken. Sinds aflevering 2 was voor mij Davey de mol. Opvallende figuur, grappig, vaak in beeld, maar veel slechte antwoorden, rare acties, ... . Maar het lijkt me toch de bedoeling van de programmamakers om je naar een verkeerde mol te sturen, wat juist de sterkte is van dit programma. Sinds aflevering 6 ben ik veranderd naar Eline als mol. Ze doen er precies alles aan in de montage om haar niet verdacht te maken, maar ja dat is mijn gevoel momenteel 🙂 .. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 00:25

 181
sandra.impe schreef:Het zou wel es kunnen, die films waren zoooo makkelijk en hij had er zo weinig juist. Maar aangezien hij kennelijk al eerder aan de kandidaten had laten blijken dat ie daar wel wat van kende, was het evident dat ze hem nu bij deze proef zouden kiezen, dus als mol zou dat handig zijn om vooraf al wat hints te geven in waar je zogezegd goed in bent om uitgekozen te worden en het dan toch nog te doen mislukken.

En tja, dan is het rood ook verklaard natuurlijk, al zou ik het flauw vinden om dat aan iemand's naam te linken.
Die films waren zoooo makkelijk.... Hmm das ook weer zo dubbel he. Voor jou was het misschien erg simpel, voor een ander daarom niet. En ok, dat Davey misschien wel ergens zijn medespelers iets verteld zal hebben over graag films zien/ of muziek of wat dan ook, maar dat wil daarom nog niks zeggen. Want Robin kende blijkbaar ook al de films, dus kon hij zichzelf ook opgegeven hebben in Davey's plaats.