Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

ONBEKEND21 mar 2017, 00:53

 
Ik zeg ook niet dat dat iets wil zeggen, maar Ik ga gewoon zwijgen vanaf nu want blijkbaar spreek ik voor iedereen Chinees en word ik door niemand begrepen.

Veel succes met jullie zoektocht nog.
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 01:21

 181
sandra.impe schreef:Ik zeg ook niet dat dat iets wil zeggen, maar Ik ga gewoon zwijgen vanaf nu want blijkbaar spreek ik voor iedereen Chinees en word ik door niemand begrepen.

Veel succes met jullie zoektocht nog.
Euh... Ik heb iets verkeerd gezegd denk ik? :s

Ik probeer gewoon altijd een discussie uit te lokken (niet in een negatieve zin), en doet dit al sinds aflevering 1. Niet omdat ik het niet altijd eens ben met wat mensen aanbrengen, maar gewoon ook om tegenargumenten te krijgen, om zo verder overtuigd te worden... Hoe meer we discussiëren hoe dichter bij de waarheid we misschien komen?

Dus, mijn excuses als ik iets verkeerd gezegd heb, dit was verre van mijn bedoeling.
Gebruikersavatar

Rik21 mar 2017, 02:07

 122  Uma
sandra.impe schreef:Dat beweer ik ook niet,ik zeg niet dat daar iets verkeerd aan is, ik zeg dat de ene uitspraak RAAR is na de andere uitspraak, heeft niks met de andere kandidaten of met zijn proef van vandaag te maken.
Ik volg je hier in. De manier waarop hij het vertelde was duidelijk om twijfel te zaaien.
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 09:08

 2204
sandra.impe schreef:blijkbaar spreek ik voor iedereen Chinees en word ik door niemand begrepen.
没关系,我懂一点中国人。

:mrgreen:

Blijven zoeken! 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 09:10

 3483  Uma
sandra.impe schreef:Ik zeg ook niet dat dat iets wil zeggen, maar Ik ga gewoon zwijgen vanaf nu want blijkbaar spreek ik voor iedereen Chinees en word ik door niemand begrepen.

Veel succes met jullie zoektocht nog.
Bovenstaand bericht in de Chinees_Nederlands vertaler gestoken maar wat eruit gekomen is, is helemaal onverstaanbaar geworden. 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 09:11

 3483  Uma
Frolva schreef:没关系,我懂一点中国人。

:mrgreen:

Blijven zoeken! 😉
Ik versta ook wel een beetje Chinees maar dat van daarnet toch niet. 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 14:11

 8153
Frolva schreef:没关系,我懂一点中国人。
💡 Gevonden!
"Als Annelies niet de mol is, eet ik al haar brillen op" :mrgreen:
Gebruikersavatar

nite21 mar 2017, 14:32

 110
Ik vond nu niet dat Davey die proef zo verdacht slecht speelde. Hij wist wel wat antwoorden niet, maar ik wist zelf ook niet alle films. Bovendien trapte hij de bal wel goed. Toch niet zo eenvoudig om een rugbybal een half veld te trappen.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 14:41

 3423  Yens
nite schreef:Ik vond nu niet dat Davey die proef zo verdacht slecht speelde. Hij wist wel wat antwoorden niet, maar ik wist zelf ook niet alle films. Bovendien trapte hij de bal wel goed. Toch niet zo eenvoudig om een rugbybal een half veld te trappen.
Ja, klopt, althans wat hetreft het trappen van die rugbybal... maar er was toch een betere kandidaat voor deze proef geweest nl. Robin, die wist duidelijk veel meer dan Davey over de muziek en zou zo'n rugby bal ook wel kunnen shotten hebben... Ik denk echter dat Davey hier moedwillig gesaboteerd heeft:
1. De muziek van Braveheart: je hoort duidelijk de doedelzakken spelen, dus kon toch bijna niet anders dan dat het Braveheart was.
2. Wie kent nu in godsnaam de muziek van E.T. niet? Zijn antwoord dat hij de film al niet meer gezien heeft sinds hij 7 jaar was, vond ik heel magertjes omdat die muziek in zoveel andere situaties gebruikt is, dat je er echt niet de film voor moest kennen.
Gebruikersavatar

dominique.vandenbroeck21 mar 2017, 15:25

 8
eveline.vanhemel schreef:Ja, klopt, althans wat hetreft het trappen van die rugbybal... maar er was toch een betere kandidaat voor deze proef geweest nl. Robin, die wist duidelijk veel meer dan Davey over de muziek en zou zo'n rugby bal ook wel kunnen shotten hebben... Ik denk echter dat Davey hier moedwillig gesaboteerd heeft:
1. De muziek van Braveheart: je hoort duidelijk de doedelzakken spelen, dus kon toch bijna niet anders dan dat het Braveheart was.
2. Wie kent nu in godsnaam de muziek van E.T. niet? Zijn antwoord dat hij de film al niet meer gezien heeft sinds hij 7 jaar was, vond ik heel magertjes omdat die muziek in zoveel andere situaties gebruikt is, dat je er echt niet de film voor moest kennen.
mijn vriendin en ik kenden muziek van et niet
collega op het werk ook

dat is geen film die elk jaar opnieuw gespeeld werd...



davey doet wel regelmatig verdacht
zijn moeder en broer verdachten hem ook (maar laatste weken heb ik bewust hun mening niet gevraagd)

MAAR hij doet wel enkele zaken om geld op te brengen:
* fietsproeven voor het geld, begint al aan opdrachten die lukken!
* overtuigt iedereen om niet in molboekjes te kijken, terwijl dit anders -500 EUR per boekje is!!! (begrijp nog steeds niet dat mol hier niet mee aanstuurde op 'als robin gaat kijken, ik ook, in hoop dat rest dit ook deed) of was davey hier te kordaat?
Gebruikersavatar

Mola Lisa21 mar 2017, 15:27

 328  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ja, klopt, althans wat hetreft het trappen van die rugbybal... maar er was toch een betere kandidaat voor deze proef geweest nl. Robin, die wist duidelijk veel meer dan Davey over de muziek en zou zo'n rugby bal ook wel kunnen shotten hebben... Ik denk echter dat Davey hier moedwillig gesaboteerd heeft:
1. De muziek van Braveheart: je hoort duidelijk de doedelzakken spelen, dus kon toch bijna niet anders dan dat het Braveheart was.
2. Wie kent nu in godsnaam de muziek van E.T. niet? Zijn antwoord dat hij de film al niet meer gezien heeft sinds hij 7 jaar was, vond ik heel magertjes omdat die muziek in zoveel andere situaties gebruikt is, dat je er echt niet de film voor moest kennen.

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat (en dat gebeurt wel meer op mijn leeftijd :? ) beseft Davey (geacteerd of niet geacteerd ?) op het moment dat de doedelzakken beginnen te spelen dat hij de verkeerde bal heeft weg gestampt. Was hij hier iets té vroeg ? Bij de andere nam hij anders wel zijn tijd ...
Gebruikersavatar

The hunter21 mar 2017, 15:32

 282  Uma
dominique.vandenbroeck schreef:
* overtuigt iedereen om niet in molboekjes te kijken, terwijl dit anders -500 EUR per boekje is!!! (begrijp nog steeds niet dat mol hier niet mee aanstuurde op 'als robin gaat kijken, ik ook, in hoop dat rest dit ook deed) of was davey hier te kordaat?
Een mol heeft het niet zo graag dat er iemand in de molboekjes kijkt, ook al gaat er dan geld uit de pot. Stel dat bijvoorbeeld Hans Davey verdacht dan is het voor degene die het molboekje bekijkt duidelijk dat Davey niet de mol is. Iets wat de mol (Eline of Annelies) dan niet goed zou uitkomen.