Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

kim.mazet27 mar 2017, 16:23

 12
Dat is knap gevonden. De morse op zich klopt. De letters vind ik er ook in terug, behalve de y. Daar zie ik eerder --.- of .-.
Gebruikersavatar

milan.devlieger27 mar 2017, 18:03

 2
Knap gevonden!
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 18:12

 3483  Uma
Leuk gevonden maar kort en lang zijne verre van stabiel: ik heb geen zin om een variantie-analyse van de breedte nu uit te voeren , maar ik vermoed dat dit meer wishful thinking is dan onweerlegbaar bewijs (straks misschien al meteen ontkrachting hiervan, indien niet moeten we nog een week wachten op de bevestiging).
Gebruikersavatar

Fermgemold27 mar 2017, 19:52

 45
Ik heb een aantal minuten naar die streepjes zitten staren maar kan er toch echt niet de morsecode die bijgevoegd is uit halen.

Het zou een leuke hint zijn, maar voor mij is hij wat te vaag en moet je te veel scheel kijken om hem te vinden. Overigens geloof ik wel nog altijd dat Davey de mol kan zijn.
Gebruikersavatar

karl.leenknegt27 mar 2017, 19:57

 45
Fermgemold schreef:Ik heb een aantal minuten naar die streepjes zitten staren maar kan er toch echt niet de morsecode die bijgevoegd is uit halen.

Het zou een leuke hint zijn, maar voor mij is hij wat te vaag en moet je te veel scheel kijken om hem te vinden. Overigens geloof ik wel nog altijd dat Davey de mol kan zijn.
Klik op de link voor de grotere versie. Dan zie je toch wel bijna alle letters heel duidelijk hoor.
Gebruikersavatar

Fermgemold27 mar 2017, 20:03

 45
karl.leenknegt schreef:Klik op de link voor de grotere versie. Dan zie je toch wel bijna alle letters heel duidelijk hoor.
Klopt, ik heb al meer gevonden. Over de Y en de D in 'de' heb ik toch grote twijfels. Voor mij kan het nog altijd wat toeval en interpretatie en je scheel staren zijn, maar ik vind het toch mooi. Het past in mijn kraam natuurlijk 🙂

Iemand al geprobeerd wat andere foto's zouden opleveren? Misschien hebben we héél kort voor de finale het sluitend bewijs :twisted:
Gebruikersavatar

karl.leenknegt04 apr 2017, 09:22

 45
karl.leenknegt schreef:[ external image ]

Ik kwam dit tegen op het net. Kan er iemand hier morse om dit te controleren?
Hier zie je de afbeelding wat groter: //i.imgur.com/YO55bok.jpg
Ok, ik heb er die morscode misschien zelf in gephotoshopped, maar deze afbeelding heeft toch maar de uitzending van gisteren gehaald. #metagame #groetjesaandemakers