Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:46

 8153
Proficiat Davey! Ik ben superblij dat je won.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 10:49

 3423  Yens
chicawah schreef:Proficiat Davey! Ik ben superblij dat je won.
Inderdaad, vind hem een mooie winnaar 🙂. Eerst had ik het Hans ook wel gegund, maar nadat die er uit lag, was Davey m'n gedoodverfde winnaar 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:50

 8153
De winnaar had ik goed voorspeld, maar de mol... 2x een Thibaudje... :roll:
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 13:41

 3483  Uma
itchy.tzekrallo schreef:ja ja wat baten kaars en bril..... :mrgreen:
als chicawah niet geloven wil 😉

OK, OK, vuur maar af op mij, ik heb het ook verdiend *graaft zich meteen diep in* :oops:
Gebruikersavatar

Ymineken28 mar 2017, 15:36

 39
Ja, Davey wou ik liefst als winnaar. Hij heeft ten slotte het meeste geld binnen gehaald van de laatste 3 he 😉
Gebruikersavatar

kristien.leys28 mar 2017, 16:02

 46
Davey is voor mij ook verdiende winnaar! Hij ging voor het spel, speelde ook wat de rol van de mol maar wist ons steeds te boeien en te amuseren met zijn uitspraken zoals"dikke zot". Echt oprecht gemeend: proficiat!

Annelies is verliezer maar ze heeft het spel zo goed gespeeld dat ik ook haar moet feliciteren! Ook met haar uitspraken heb ik me rot geamuseerd, haar uitvluchtjes waren op de duur wat voorspelbaar maar voor ons heel veel kijkplezier.

Met de mol heb ik het wat moeilijker. Ze hield zich teveel op achtergrond, waardoor ook minder kijkplezier. Maar ze is inderdaad geslaagd om weinig in de groepspot te steken , alhoewel ik in de laatste uitzending daar heel weinig van gemerkt heb.

Wat het een geslaagde reeks ? Jazeker!
Vond je het een goede mol? Ik kan daar niet zo direct" ja" op antwoorden... Davey, Robin en Annelies hebben meer gemold dan Eline!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 18:40

 8153
ex-molinator schreef:als chicawah niet geloven wil 😉

OK, OK, vuur maar af op mij, ik heb het ook verdiend *graaft zich meteen diep in* :oops:
En mij nog beïnvloeden ook! :evil: