Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

karl.boekdrukker27 mar 2017, 21:36

 1
Dat pak weegt zo'n 5 a 10 kilo en ze had geen greintje zweet en dan ben ik nog maar een 15-jarige
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier27 mar 2017, 21:49

 20
Ze keek als enige naar beneden op de vraag ben jij de mol, dus ze loog...
Gebruikersavatar

FlightWolf2394928 mar 2017, 09:26

 183
karl.boekdrukker schreef:Dat pak weegt zo'n 5 a 10 kilo en ze had geen greintje zweet en dan ben ik nog maar een 15-jarige
Wil je misschien expliceren waarom uw leeftijd er toe doet?
Gebruikersavatar

nite28 mar 2017, 10:07

 110
Vond wel dat Eline in de laatste aflevering toch wel erg slecht aan het liegen was. Eerst al dat gebluf op die toeristenbus, ok niet makkelijk, maar viel zo hard op dat ze maar wat aan het uitvinden was.

En dan de vraag of ze de mol was was zo onovertuigend. Aan haar gezicht zitten, wegkijken,... heel onbetrouwbaar allemaal.

Ik denk dat de tol van heel die tijd de mol zijn toch wel zwaar moet geweest zijn en dat ze het op het einde niet meer goed kon volhouden. Bovendien is het ook niet eenvoudig om te leggen als ze weet dat zowel Gilles, Annelies als Davey weet dat ze liegt.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2017, 10:43

 3423  Yens
nite schreef:Ik denk dat de tol van heel die tijd de mol zijn toch wel zwaar moet geweest zijn en dat ze het op het einde niet meer goed kon volhouden. Bovendien is het ook niet eenvoudig om te leggen als ze weet dat zowel Gilles, Annelies als Davey weet dat ze liegt.
Vooral dat laatste... moet echt wel moeilijk zijn om te liegen als je weet dat al je omstaanders weten dat jij de mol bent...
Gebruikersavatar

Mateo05 apr 2017, 00:49

 870
eveline.vanhemel schreef:Er heeft al eens iemand het Netlog profiel (bestaat ondertussen niet meer) van Eline teruggevonden, en daar stond in dat acteren een van haar hobby's is. Toch vreemd dat dit niet opduikt in haar profiel? Te bezwarende informatie?
Het profiel bestaat nog steeds. http://nl.netlog.com/Michielskuh

En ik wil toch, al is het achteraf, even melden dat iemand anders het vond dan degene die dat laatste beweerde.....
zie hier: Mateo @ Verborgen hobby toneelspelen?

Verder denk ik dat Eline juist en vooral om haar acteerkwaliteiten, gecombineerd met het goed kunnen onthouden van instructies, is uitgekozen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2017, 09:57

 8153
Mateo schreef: Verder denk ik dat Eline juist en vooral om haar acteerkwaliteiten, gecombineerd met het goed kunnen onthouden van instructies, is uitgekozen.
En in dat opzicht heeft ze het uitstekend gedaan.
Gebruikersavatar

Yvo05 apr 2017, 09:57

 1111  Uma
Mateo schreef:Verder denk ik dat Eline juist en vooral om haar acteerkwaliteiten, gecombineerd met het goed kunnen onthouden van instructies, is uitgekozen.
Dat denk ik ook. En ze kon ook vrij goed onder de rader blijven vond ik 😎.