Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 20:43

 3483  Uma
eline.steenhaut schreef:Wow, nu je het zegt valt die zeven bij Eline echt wel op!
Ja die 7 valt op, maar mocht niemand je erop gewezen hebben dan is de kans klein dat je het zou zien. Je hebt nu voorkennis en zoekt specifiek een 7 ... en je hersenen zullen gericht zijn op zaken die passen in het kader van die 7, en de ontbrekende zaken worden aangevuld. Dat is onvermijdelijk (en volkomen normaal) maar daarin sluipt het gevaar van tunnelvisie (je hersenen doen dan moeite om alles wat niet past in datgene wat je verwacht, niet goed te registrenen).
Gebruikersavatar

eline.steenhaut14 feb 2017, 21:01

 4
Dat is waar, maar toch lijkt het bewust gemanipuleerd, net als dat doolhof in het mol logo van Gilles vorig jaar. Dat zag ik toch ook maar toen iemand hier op het forum erover begon en het bleek wel een tip te zijn 🙂
Gebruikersavatar

Dominique14 feb 2017, 22:06

 61
Mij viel het in ieder geval op zonder van iemand de suggestie te krijgen.

Er is visueel nergens een zware blauwe schijn aanwezig VOORDAT het gezicht/haar begint. Behalve bij Eline: daar is er ineens een enorm strakke lijn die geen origine heeft van 'ergens'. Dat stukje onderaan gaat bij haar precies ook verder dan het haar... en dat is inderdaad nodig indien je er een zeven van moet maken.


[ external image ]


PS: Ook al ergens gezegd hier, maar ondersteunt deze theorie wel: Er is ook een andere persfoto waar Sam voor alle andere kandidaten staat. Ik zou dat echter interpreteren als: hij is op de eerste plaats... en de vingerafdruk staat naar Eline toe gekanteld omdat...you know 😉

[ external image ]
Gebruikersavatar

Persephone15 feb 2017, 17:45

 42
In denk dat de gekozen plaats van Sam in de 2 persfoto's uit de vorige post hier betekenen dat Sam de winnaar is van de Mol. Het is mogelijks nog vroeg om dit uit te maken, maar ik vind dit een erg sluitende theorie.