Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

gayana.blommaert06 feb 2017, 21:54

 1
Toen de foto's van de kandidaten in de pers kwamen, werden ze met groen licht beschenen (of bewerkt). wanneer je de foto's op zijn kop bekijkt zie je met wat verbeelding vanaf Davey een "E" naast zijn hoofd. Dan veel duidelijker bij Eline een "L" en dan zo verder tot en met Jolien de laatste "E". Vooral de "L" en de "N" in het haar van Jessica zijn opvallend. Naar mijn mening staat er Eline..
Gebruikersavatar

cloclo5607 feb 2017, 10:24

 3
gayana.blommaert schreef:Toen de foto's van de kandidaten in de pers kwamen, werden ze met groen licht beschenen (of bewerkt). wanneer je de foto's op zijn kop bekijkt zie je met wat verbeelding vanaf Davey een "E" naast zijn hoofd. Dan veel duidelijker bij Eline een "L" en dan zo verder tot en met Jolien de laatste "E". Vooral de "L" en de "N" in het haar van Jessica zijn opvallend. Naar mijn mening staat er Eline..
Denk het ook ,

vooral naar de ogen van alle kandidaten kijken die verraden veel
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 10:31

 3547  Sven
Hmmm, ik zie dat toch niet direct
Gebruikersavatar

frank.troch07 feb 2017, 18:45

 253  Yens
[ external image ]

De namen staan alfabetisch, en Sam klopt niet (zie elders), maar als je van links naar rechts leest zie je wel "ELINE DE MOL".

Of is het dan toch "DE MOL SAM" ... 🙂 wie zal het zeggen
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 feb 2017, 20:41

 767  Yens
frank.troch schreef:[ external image ]

De namen staan alfabetisch, en Sam klopt niet (zie elders), maar als je van links naar rechts leest zie je wel "ELINE DE MOL".

Of is het dan toch "DE MOL SAM" ... 🙂 wie zal het zeggen
Ik vind het vooral verdacht dat Er bij iedereen duidelijk een groene en rode gloed op de achtergrond te zien is, behalve bij Davey. Die heeft alleen een groene gloed achter zich.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:05

 3547  Sven
ik moet zeggen, zoveel van die dingen zie ik niet eens 😃
voor mij hebben ze dezelfde gloed in de foto hierboven, en letters ga ik toch ook nog eens moeten zoeken ze 😛
Gebruikersavatar

stijn.tack07 feb 2017, 23:01

 1
Kan iemand die letters die te zien ouden moeten zijn eens aanduiden aub?
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 23:07

 3547  Sven
Efkes foto wat door photoshop gehaald, geen letters te vinden ze 😃
Gebruikersavatar

brecht.coninx08 feb 2017, 00:41

 28
Mollenjager-DT schreef:Ik vind het vooral verdacht dat Er bij iedereen duidelijk een groene en rode gloed op de achtergrond te zien is, behalve bij Davey. Die heeft alleen een groene gloed achter zich.
Daar kan je niet op afgaan met die groene en rode gloed.. Want Jessica staat met name erop met groene gloed en die ligt er al uit...
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 09:19

 3547  Sven
Toen ik de foto in photoshop trok, hadden ze allemaal dezelfde gloed
Gebruikersavatar

christof.demol09 feb 2017, 22:03

 6
Lijkt me dat Davey zijn volumineuze coupe voor het rood op de achtergrond hangt. Maar Sam die fout staat... Da's gek
Gebruikersavatar

eline.steenhaut14 feb 2017, 20:24

 4
Wow, nu je het zegt valt die zeven bij Eline echt wel op!