Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo15 mar 2017, 08:48

 129
Ex-Molinator, ook ik ben een leeftijdsgenoot en ik geef je 100% gelijk. Het verschil tussen mijn pc-skills en dat van mijn kinderen is toch groot. Ze zijn met alle elektronische snufjes direct weg.
Maar- onze generatie heeft daarvoor heel veel feiten/ informatie opgeslagen in onze eigen harde schijf, de noodzaak voor jonge mensen om dat te doen is er niet meer, ze hebben alles in smartphonebereik.
Het is dan ook niet zo raar dat Eline of Annelies die quizvragen stellen die bij hun leefwereld horen en die ze zelf daardoor makkelijk vinden.En buiten dat vind ik het soms spijtig dat Annelies niet wat meer moeite doet om haar/ onze generatie toch in een wat beter daglicht te stellen ipv relatief weinig actief zijn, bril vergeten, rap uit liggen en van die dingen.
(De paniekaanval buiten beschouwing gelaten, daar kan ze niets aan doen.)
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 12:14

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...Zelf heb ik mezelf voor mijn 50e verjaardag een smartphone cadeau gedaan en daar heb ik nog geen spijt van 🙂.
Ik heb er ooit over nagedacht maar heb besloten dat een PC verslaving ruim voldoende is :oops: 😉 .
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 12:55

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Ik heb er ooit over nagedacht maar heb besloten dat een PC verslaving ruim voldoende is :oops: 😉 .
Die verslaving aan de smartphone valt wel mee, is gewoon iets handigs als je onderweg bent naar het werk en terug naar huis (met de trein). Als ik thuis ben, ligt dat ding aan de kant totdat ik ga slapen om dan nog een half uurtje het molforum te checken 😉.

Maar als ik thuis ben (zoals nu) dan altijd aan de pc 🙂.
Gebruikersavatar

nite15 mar 2017, 13:39

 110
Op zich geen probleem mee dat deelnemers van verschillende leeftijdscategorieën kunnen meedoen. Dat was vorig jaar ook het geval (Manuella) maar zij lag er toen snel uit.
Gebruikersavatar

frazoe28 mar 2017, 08:51

 3
Mijn theorie klopte dus als een bus.
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2017, 09:45

 2245  Uma
In een interview gisterenavond geeft Eline zelf toe dat dat antwoord op de vraag van de Oostkantons een flater was. Ze floepte het er zomaar uit, het was eruit voordat ze het besefte. Daardoor had Annelies waarschijnlijk dus al direct door dat er iets niet klopte. Het was voor Annelies dus een supervoordeel om met de Mol in de allereerste proef te zitten. Als die Mol dan ook nog eens er zoiets uitfloept, tja,...

Wel vreemd dat de rest van de kandidaten daar niet op in is gegaan, want dat rare antwoord was toch ook verteld aan de rest. We hoorden Sam nog in de eerste aflevering zijn bedenkingen uitspreken over het feit dat "een politieinspecteur toch wat kennis zou moeten hebben". Blijkbaar was die flater van Eline er voor de andere kandidaten zó ver over, dat ze er niks verdachts in zagen en er in de loop van de volgende dagen niks meer mee gedaan hebben.
Gebruikersavatar

Ymineken28 mar 2017, 15:38

 39
Klaartje schreef:In een interview gisterenavond geeft Eline zelf toe dat dat antwoord op de vraag van de Oostkantons een flater was. Ze floepte het er zomaar uit, het was eruit voordat ze het besefte. Daardoor had Annelies waarschijnlijk dus al direct door dat er iets niet klopte. Het was voor Annelies dus een supervoordeel om met de Mol in de allereerste proef te zitten. Als die Mol dan ook nog eens er zoiets uitfloept, tja,...

Wel vreemd dat de rest van de kandidaten daar niet op in is gegaan, want dat rare antwoord was toch ook verteld aan de rest. We hoorden Sam nog in de eerste aflevering zijn bedenkingen uitspreken over het feit dat "een politieinspecteur toch wat kennis zou moeten hebben". Blijkbaar was die flater van Eline er voor de andere kandidaten zó ver over, dat ze er niks verdachts in zagen en er in de loop van de volgende dagen niks meer mee gedaan hebben.
Ja dat was ook mijn gedacht. Je denkt dat de mol een subtielere fout zou maken dus bv Luxemburg of zo zou zeggen. West-Vlaanderen is echt te opvallend fout :p
Gebruikersavatar

Holmes28 mar 2017, 16:45

 395
Klaartje schreef:Blijkbaar was die flater van Eline er voor de andere kandidaten zó ver over, dat ze er niks verdachts in zagen en er in de loop van de volgende dagen niks meer mee gedaan hebben.
Niet alleen voor de andere kandidaten maar ook voor veel kijkers (en forumleden)..... 😂