Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt08 feb 2017, 13:59

 90  Uma
Het is maar een bedenking, maar we weten dat de Mol over zowat alles voorkennis heeft.

Het lijkt me best mogelijk dat Eline alle Quizvragen (en antwoorden) op voorhand kende en zo naar eigen goeddunken verkeerd kon antwoorden op de vragen die Annelies haar stelde. Zo voorkomt ze zes op zes te halen en schuift ze de schuld op Annelies die de 'moeilijkere' vragen lijkt te stellen.

Op haar profiel is te lezen dat ze voetbalt en algemeen aan sport doet - waaruit ik opmaak dat ze een prima conditie heeft - dus waarom vormde zij dan een duo met Annelies (die ik niet wil onderschatten, maar ik toch wel van vermoed niet uit te blinken in een loopproef)?
Gebruikersavatar

Nonline08 feb 2017, 14:13

Molerator  6547  Uma
Met wie zou je haar dan geswitcht hebben 🙂?
Gebruikersavatar

frank.troch08 feb 2017, 14:33

 253  Yens
Eline samen met Marzena, die ook sportief is.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt08 feb 2017, 18:46

 90  Uma
Nonline schreef:Met wie zou je haar dan geswitcht hebben 🙂?
Achteraf gezien is het altijd gemakkelijk om te zeggen hé, maar Eline lijkt mij fysiek sterker dan Jolien.

😃 Just saying, my friend, dat het voor de Mol goed zou uitkomen om bij een minder geoefend loper in het team te zitten.
Gebruikersavatar

Nonline08 feb 2017, 18:58

Molerator  6547  Uma
Je kan wel gelijk hebben hoor 😉
Gebruikersavatar

frank.troch09 feb 2017, 11:31

 253  Yens
Ha Renzo, blij dat ik volk tegenkom in mijn tunnel :o
Gebruikersavatar

wieisdemol18 feb 2017, 15:08

 4
bij de vragen ronde kwam de vraag “Tot welke provincie behoren de oostkantons?” en zij antwoorde " West-Vlaanderen" is dit verdacht of niet ???
Wat denken jullie ?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394918 feb 2017, 15:14

 183
wieisdemol schreef:bij de vragen ronde kwam de vraag “Tot welke provincie behoren de oostkantons?” en zij antwoorde " West-Vlaanderen" is dit verdacht of niet ???
Wat denken jullie ?
Voor mij persoonlijk niet. Over aardrijkskunde en geschiedenis moet niemand mij iets vragen, want ik kan sowieso niet juist antwoorden. Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Misschien is aardrijkskunde wel een zwak punt van haar, ook al is ze politie inspectrice en vinden veel mensen dat ze 'basis' kennis moet hebben van alles..
Gebruikersavatar

billie.holiday18 feb 2017, 15:31

 462  Bert
ik zou moeten passen als ze mij vragen welke letters op cijfer 6 staan op een gsm . De vraag van Google had mijn dochter direct juist , maar ik had dan ook weer zoiets van ja rood blauw groen . Maar vzn kleuren volgorde had ik geen enkel idee. Maar ja , we hebben dan ook maar 1 vraag gezien , die Eline aan Annelies moest stellen .
Gebruikersavatar

Noptje18 feb 2017, 17:22

 181
wieisdemol schreef:bij de vragen ronde kwam de vraag “Tot welke provincie behoren de oostkantons?” en zij antwoorde " West-Vlaanderen" is dit verdacht of niet ???
Wat denken jullie ?
Persoonlijk zou ik het ook niet weten, om heel eerlijk te zijn. En als je het toch niet weet, waarom dan niet een erg verdacht antwoord geven (ervan uitgaande dat je de mol niet bent he), zo maak je jezelf misschien extra verdacht en zet je mensen op een dwaalspoor en vergroot je je eigen winstkansen.
Gebruikersavatar

frazoe14 mar 2017, 11:56

 3
Volgens mijn theorie is Eline de Mol en vermoedt Annelies dit al na de 1ste aflevering waar ze samen het quizspel moesten spelen. Dit was de 1ste sabotage aktie van de Mol, misschien nog niet genoeg gegroeid in de rol en iets te overijverig gesaboteerd (oostkantons in West-Vlaanderen ? ) of nog net niet perfide genoeg. Andere hints werden voor de kijkers misschien weggemonteerd door de produktie, maar niet voor Annelies die met deze wetenschap de vragenlijst steeds moeiteloos invult en doorcruised door naar de finale.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394914 mar 2017, 12:00

 183
Ik moet toegeven dat als ik een kandidaat was, ik nog een dommer antwoord had gegeven aangezien ik de provincies zelfs helemaal niet ken. Wist jij dat de Oost-Kantons in Luik liggen? Zelfs als ze Oost-Vlaanderen gezegd had, zou het nog fout geweest zijn.. dus waarom zou ze zichzelf niet een beetje verdachter maken als ze de mol niet is?