Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Dontor14 feb 2017, 11:29

 64
Wat mij opviel (in navolging van een post in de blok van Sam) is deze:
In de woordpuzzel kan je in de eerste lijnen slechts 1 naam/zin maken die in de correcte leesrichting zit:

[ external image ]

Op het moment van deze proef was ze ook de koorproef aan het doen, dus was sabotage in deze proef niet mogelijk.
Tijdens de zangproef is het eerste jurylid haar voorbijgelopen. De 2de heeft haar aangeduid. Heeft ze hier bewust een fout gemaakt???
Gebruikersavatar

Dominique14 feb 2017, 12:26

 61
Ik vind dat dit aansluit bij het feit dat Eline en Sam allebei naast het mol-logo staan. Alsof er te lezen staat: Eline is de mol , gepakt door Sam.

[ external image ]

Ook vind ik dat de blauwe schijn bij Eline anders is dan bij de anderen en een cijfer 7 uitbeeldt. Misschien een referentie naar de Mol 2017....
Gebruikersavatar

Dontor14 feb 2017, 12:33

 64
Waar ik ook moest aan denken was het feit van toeval.
Als je een letterpuzzel maakt dan kan je redelijk snel toevallig: "Jan, Sam, Piet, ...) hebben. Maar "E-L-I-N-E" moet je er volgens mij toch bewust in steken.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 12:39

 3483  Uma
Dontor schreef:Waar ik ook moest aan denken was het feit van toeval.
Als je een letterpuzzel maakt dan kan je redelijk snel toevallig: "Jan, Sam, Piet, ...) hebben. Maar "E-L-I-N-E" moet je er volgens mij toch bewust in steken.
ff snel gekeken en ik kan er ook "Hans de mol in" vinden. Ik ben er vrij zeker van dat er nog zaken in te vinden zijn (zeker als je diagonaal ook zou lezen).
Gebruikersavatar

Dontor14 feb 2017, 12:57

 64
Da's een feit, mr ik ga er van uit dat de makers -indien dit een tip is- er voor gekozen hebben om de correcte leesrichting te gebruiken.
Ik hoor het Gilles DC al zeggen: "Maar, enkel deze zin was op de correcte manier te lezen" 😉
Gebruikersavatar

Matthi14 feb 2017, 13:26

 13
Annelies de mol staat er ook...
Gebruikersavatar

jos.jansen14 feb 2017, 21:26

 328  Uma
ik heb er nog niet de tijd voor kunnen nemen maar mogelijks staan alle namen behalve die van de mol in het raster. (aangezien er hier al eline, sam en annelies gevonden zou zijn).

edit: mogelijks niet aan elkaar gelinkt maar op 1 lijn, een kolom or een diagonaal (zoals bij eline het geval is), geen idee of omgekeerd dan ook nog mogelijk is
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 12:51

 3547  Sven
Toch even melden dat die afbeelding/raster van de kandidaten een afbeelding is van Gazet Van Antwerpen en geen officiële van Vier 😉
Gebruikersavatar

Dontor15 feb 2017, 12:59

 64
Da's interessant om weten ja 😃
Gebruikersavatar

nico.ottevaere27 feb 2017, 23:09

 1
Als je verder puzzelt na 'Eline is de mol' kan je ook 'niet' vormen.