Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

laura.cox15 feb 2017, 12:34

 1
Misschien is het toeval maar eline zit al twee eliminaties langs de afvallers. Aflevering 1 rechts van jess. Aflevering 2 links van zowel Bouba als Jolien. Kan toeval zijn natuurlijk.
[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 12:46

 3547  Sven
Ik stel voor dat we volgende maandag nog eens kijken, kan natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier15 feb 2017, 16:51

 35
Mooi opgemerkt! Ik zou zeggen houd ons op de hoogte 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol15 feb 2017, 17:28

 219
Zo had ik het nog nt bekeken, scherp opgemerkt 😉 ! Zal precies nog meer details moeten analyseren....
Gebruikersavatar

jos.jansen17 feb 2017, 23:00

 328  Uma
Ik had hetzelfde opgemerkt maar dan voor Annelies (die ook elke keer duidelijk in beeld komt met de afvaller)
Gebruikersavatar

kenneth.blockx20 feb 2017, 10:49

 21
laura.cox schreef:Misschien is het toeval maar eline zit al twee eliminaties langs de afvallers. Aflevering 1 rechts van jess. Aflevering 2 links van zowel Bouba als Jolien. Kan toeval zijn natuurlijk.
[ external image ]

idd eline zit steeds het dichtste bij de gene die moet vertrekken, maar robin zit steeds het verste weg van die persoon.
dus het wordt spannend wat de 3de afl gaat brengen 😂
Gebruikersavatar

Molliarty21 feb 2017, 01:15

 157
laura.cox schreef:Misschien is het toeval maar eline zit al twee eliminaties langs de afvallers. Aflevering 1 rechts van jess. Aflevering 2 links van zowel Bouba als Jolien. Kan toeval zijn natuurlijk.
[ external image ]
[ external image ]Deze keer zat ze er tegenover, maar denk niet dat ze op voorhand kon weten hier wie de laagste scores had, of wel.. Gaat van productie afgehangen hebben. 🙂
Gebruikersavatar

Noptje21 feb 2017, 01:39

 181
Ja maar zo zit ze telkens wel naast de afvaller. naast, tegenover, achter, voor, schuin voor, schuin achter.
Dit is een piste die je telkens weer zo kan draaien, dat het wel klopt...
En dit komt van iemand waarvan Eline hoog op de verdachtenlijst staat 🙂
De enige manier waarop deze theorie nog kan kloppen, is als Davey het rode scherm had, en hij daadwerkelijk ging betrapt zijn.
+ hoe minder kandidaten, hoe meer kans dat je voor, naast, etc... de afvaller zit
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 09:24

 3547  Sven
bij het checken met de bril, zit Eline op de hoek, rond haar Betrand, Davey en Sam
op dat moment wist zij ook al mogelijks wie het rode scherm kreeg
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 11:03

 3483  Uma
masterveecee schreef:bij het checken met de bril, zit Eline op de hoek, rond haar Betrand, Davey en Sam
op dat moment wist zij ook al mogelijks wie het rode scherm kreeg
En dit vind ik dan een sterker argument om de nabijheid-theorie nog niet zomaar weg te gooien - echter stel dat de theorie volgende week nog niet ontkracht is, dan weten we eigenlijk nog niets, zolang het niet duidelijk is wie nu het eerste rode scherm kreeg.
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 11:10

 3547  Sven
ex-molinator schreef:En dit vind ik dan een sterker argument om de nabijheid-theorie nog niet zomaar weg te gooien - echter stel dat de theorie volgende week nog niet ontkracht is, dan weten we eigenlijk nog niets, zolang het niet duidelijk is wie nu het eerste rode scherm kreeg.
correct
Gebruikersavatar

Molliarty21 feb 2017, 11:41

 157
masterveecee schreef:bij het checken met de bril, zit Eline op de hoek, rond haar Betrand, Davey en Sam
op dat moment wist zij ook al mogelijks wie het rode scherm kreeg
Bon, als we die theorie volgen en ze zit naast diegene die rood is, zou dat in dit gzeval Davey geweest zijn, aangezien ze 2x naast hem zit?