Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Danilo Topo15 feb 2017, 13:00

 3
Dit is het 5de seizoen van de Mol.
Bij de aankomt op de luchthaven rijden alle wagens achter elkaar. Er is daar een shot vanuit de lucht waar je alle wagens ziet passeren.
Als de 5de wagen passeert licht de nummerplaat op / verandering van kleur -> aanwijzing ?

Daarna wordt niet echt een vermelding gemaakt van wie in welke wagen zit. Enkel Gilles zegt dat ze op aflabetische volgorde zitten... Wie is de 5 de als je ze alfabetisch rangschikt?
1/ Annelies
2/ Betrand
3/ Bouba
4/ Davey
5/ Eline
[ external image ]
Gebruikersavatar

Noptje15 feb 2017, 14:09

 181
Danilo Topo schreef:Dit is het 5de seizoen van de Mol.
Bij de aankomt op de luchthaven rijden alle wagens achter elkaar. Er is daar een shot vanuit de lucht waar je alle wagens ziet passeren.
Als de 5de wagen passeert licht de nummerplaat op / verandering van kleur -> aanwijzing ?

Daarna wordt niet echt een vermelding gemaakt van wie in welke wagen zit. Enkel Gilles zegt dat ze op aflabetische volgorde zitten... Wie is de 5 de als je ze alfabetisch rangschikt?
1/ Annelies
2/ Betrand
3/ Bouba
4/ Davey
5/ Eline
[ external image ]
Zijn gewoon de remlichten van de wagen voor hem denk ik 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator15 feb 2017, 14:12

 3483  Uma
't zien er mij nochtans allemaal witte nummerplaten uit met rode letters, behalve die ene, een gele nummerplaat met zwarte letters .... en dan is't zeker de mol.
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 15:03

 3547  Sven
Die rode nummerplaat is reeds aangehaald, zijnde het remmen van auto nr 4
Gebruikersavatar

ex-molinator15 feb 2017, 15:11

 3483  Uma
ex-molinator schreef:'t zien er mij nochtans allemaal witte nummerplaten uit met rode letters, behalve die ene, een gele nummerplaat met zwarte letters .... en dan is't zeker de mol.
Damn it, smiley vergeten te zetten bij : en dan is't zeker de mol :mrgreen: .

Voor alle duidelijkheid, ik denk niet dat die ene opgelichte nummerplaat iets inhoudt (bedoeling was onze noorderburen verdacht te maken)
Gebruikersavatar

Molke28 feb 2017, 07:36

 2
Je zegt ook 5de seizoen 5de auto kan iets betekenen
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 09:46

 3483  Uma
Molke schreef:Je zegt ook 5de seizoen 5de auto kan iets betekenen
Ja: 5 - 5 - 5 dus theorie: de mol = .....
Gebruikersavatar

Molliarty01 mar 2017, 00:28

 157
ex-molinator schreef:Ja: 5 - 5 - 5 dus theorie: de mol = .....
Amai gij doet een Thibeauke, gij hebt da spel hier door! 😃