Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 23:18

 181
Een fragment van in de tweede aflevering blijft al een tijdje ergens achterin in mijn hoofd hangen, vandaar dat ik dit topic maak, om jullie mening hierover te weten.
Het fragment begint op 05:08:

Jolien zegt: "Eline uwen droom! Een hop off in Zuid Afrika."
Waarop deze reactie volgt:

[ external image ]

Nu komt dit op mij over, alsof Eline bedoelt dat ze al eerder in (Zuid) Afrika geweest is, en ze dit altijd doet als ze er is?
Of bedoelt ze dit gewoon in het algemeen?
De reden waarom ik dit vraag is de vraag die Hans te zien krijgt tijdens zijn eerste eliminatieproef:
Is de mol, vóór dit programma, reeds eerder in ZA geweest?

Probeer dit te bekijken en beoordelen, zonder je tunnelvisie op Eline, of een andere verdachte in je achterhoofd te houden.
Gebruikersavatar

Frolva24 feb 2017, 23:25

 2204
Noptje schreef:Nu komt dit op mij over, alsof Eline bedoelt dat ze al eerder in (Zuid) Afrika geweest is, en ze dit altijd doet als ze er is?
Of bedoelt ze dit gewoon in het algemeen?
Mij lijkt het dat ze het algemeen bedoelt.

Als ze het altijd doet en al in ZA is geweest, dan is het toch geen droom meer, toch? 😉
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 23:32

 181
Ok, maar waarom zegt Jolien dan: Eline uwen droom?
Blijkbaar moeten beide dames dat al besproken hebben op een bepaald moment, toch?

Dus als ze dat altijd doet, waarom zou Eline dan verteld hebben tegen Jolien dat dat haar droom is, om zo'n hop off busrit te maken?
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou25 feb 2017, 01:04

 8
Eline heeft verteld dat ze tijdens haar reizen vaak/altijd een hop-on-hop-of-bustoer doet en dat het haar droom is om dit in ZA ook te doen. Is toch niets vreemd aan volgens mij?
Gebruikersavatar

Noptje25 feb 2017, 01:50

 181
yasmine.mouhamou schreef:Eline heeft verteld dat ze tijdens haar reizen vaak/altijd een hop-on-hop-of-bustoer doet en dat het haar droom is om dit in ZA ook te doen. Is toch niets vreemd aan volgens mij?
Nee idd, zeker niet. Vandaar dat ik dit topic ook geopend had, om andere meningen en inzichten te krijgen, om te voorkomen dat ik in een tunnel terecht kom 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 feb 2017, 10:27

 2354  Uma
Ze bedoeld hier mee dat ze dat vaak doet in andere landen/steden. En haar droom was om dit ook te doen ik Zuid-Afrika. Haar droom is uitgekomen!