Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2017, 11:41

 507  Yens
Eline maakt ook voordien 2 x bijna een fout:
- ze wil de trap oplopen waar de bewaker loopt maar wordt tegengehouden door Bertrand
- ze loopt als ze aankomen recht op het alarm af maar wordt tegengehouden door Bertrand
Bertrand ziet er precies allemaal geen graten in en wil vooral zichzelf verdacht maken. Maar die heeft natuurlijk ook een Casanova gedronken op voorhand!
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2017, 13:54

 128
kim.baudart schreef:Er is inderdaad een beetje geknoeid met het geluid, maar als je zonder geluid kijkt zie je duidelijk dat Bertrand mooi tegen de grond blijft en dan ineens heel snel rechtveert en het op een lopen zet. Ik kan dat alleen verklaren doordat het alarm inderdaad is afgegaan terwijl hij nog tegen de grond lag, en het rechtveren gebeurt juist omdat hij dat hoorde afgaan.

Je ziet trouwens op het beeld van aan de andere kant duidelijk dat Eline rechtstaat terwijl ze nog in het zicht van de sensor aan de overkant van de ruimte is:

[ external image ]

Ja ... Eline doet inderdaad het alarm afgaan maar volgens mij is ze zich er niet van bewust. Zij denkt dat ze al buiten de zone is imo.
Trouwens denk ik dat Eline als volgende afvalt. Zeker wanneer ze er bij blijft dat Davey de mol is.