Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

oldgrumpy02 mar 2017, 15:31

 88
Frolva schreef:Zo lang op voorhand weten de kandidaten dat niet hoor (maand of 2, ongeveer).

En Eline heeft het 9 km volgehouden; lang niet slecht.
voor iemand van 24 , die politie inspecteur is, die aan amateur sport doet en monitrice is ? Het is niet iemand die heel de dag bureau werk doet. Nu, die hellingen in het begin waren best pittig maar maar 9 km,en als ik het parcours dat 30 km is een beetje goed inschat dan zat ze ergens aan de helling na een lange afdaling.

Als ik de reacties hier lees, dan heeft ze een half uur gefietst, ze zou 9 km afgelegd hebben dus das 18 km/uur ???
Ik blijf dat raar vinden ja.

[ external image ]
Gebruikersavatar

Frolva02 mar 2017, 15:41

 2204
oldgrumpy schreef:Als ik de reacties hier lees, dan heeft ze een half uur gefietst, ze zou 9 km afgelegd hebben dus das 18 km/uur ???
Dat klopt toch niet? Waar heb je dat gelezen?

Ze zal ongeveer een uur hebben gefietst, want het gemiddelde van Hans heeft toch altijd rond de 10 km/h geweest (max 12?). 😉
Gebruikersavatar

oldgrumpy02 mar 2017, 15:42

 88
Frolva schreef:Dat klopt toch niet? Waar heb je dat gelezen?

Ze zal ongeveer een uur hebben gefietst, want het gemiddelde van Hans heeft toch altijd rond de 10 km/h geweest (max 12?). 😉
Ik heb alle reacties gelezen die hier in dit topic staan en daar spreekt men over een half uur maar dat kan dus niet denk ik