Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Zatte Ru28 feb 2017, 11:29

 28
Tijdens de doolhof proef, is Sam er van overtuigd dat Eline het Gouden ei heeft.
Dit komt meermaals aan bod?

Maar waarom denkt hij dit?
Is dit omdat Eline niets meer van haar laat horen tijdens de proef?
Of is dit omdat Eline net iedereen probeert aan te sturen?

Op die manier heeft Eline blijkbaar toch een invloed op het spel hoewel dit niet fel in beeld komt...
Willen de makers onze aandacht wegtrekken van Eline?
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 11:33

 306
Zatte Ru schreef:Willen de makers onze aandacht wegtrekken van Eline?
Als ze dat proberen doen ze het toch niet heel goed. Ze komt blijkbaar behoorlijk verdacht over.
Bovendien, heeft dat meiske sinds de proef op het dak in de eerste aflevering nog in iets de hand gehad dat geslaagd was?
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mar 2017, 21:54

 2354  Uma
Zatte Ru schreef:Tijdens de doolhof proef, is Sam er van overtuigd dat Eline het Gouden ei heeft.
Dit komt meermaals aan bod?

Maar waarom denkt hij dit?
Is dit omdat Eline niets meer van haar laat horen tijdens de proef?
Of is dit omdat Eline net iedereen probeert aan te sturen?

Op die manier heeft Eline blijkbaar toch een invloed op het spel hoewel dit niet fel in beeld komt...
Willen de makers onze aandacht wegtrekken van Eline?
Zei hij niet dat hij Eline iets in haar rugzak zag steken, en dat ze daarom dat dat Eline het had?
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 23:07

 1690  Sven
robbe.vermesen schreef:Zei hij niet dat hij Eline iets in haar rugzak zag steken, en dat ze daarom dat dat Eline het had?
Nee, denk dat hij zei:" Dat ei zit in Eline haar rugzak". Ik denk dat hij dat dacht omdat Eline iedereen aanspoorde te wachten bij de letters.
Gebruikersavatar

MarkyBo10 mar 2017, 11:54

 7
Sam denkt niet dat Eline het ei heeft, hij zegt tegen Davy dat Eline het ei heeft. Waardoor Davy stopt met zoeken.
Heel mollig van Sam! :batman:
Gebruikersavatar

Moldedju10 mar 2017, 12:59

 507  Yens
En waarom zou hij willen dat Davey niet meer naar het gouden ei zoekt als hij de mol is? Als mol zou ik liever hebben dat hij daarnaar zoekt dan dat hij zich bezighoudt met het vinden van de goede letters voor het Scrabble spel? Het gouden ei ging sowieso naar iemand. Anders hadden ze geen volgende proef 🙂
Als kandidaat daarentegen zou het een goede tactiek zijn want dan wil je het ei zelf vinden!
Gebruikersavatar

sherlock12 mar 2017, 09:27

 216
De uitleg op de vraag : "Waarom denkt Sam dat Eline het gouden ei heeft?" is volgens mij vrij eenvoudig.

Eline nam een centrale, sturende rol in bij de zoektocht naar de eieren, wat voor Sam verdacht was. Ze was quasi niet te zien, maar ze was iedereen aan het begeleiden: "Sam, blijf bij de P. Davy, neem die N mee." Etc. Dat deed Sams alarmbel rinkelen, denk ik. "Hola, wat is dat hier? Iedereen alle kanten uit sturen en ondertussen zelf dat ei zoeken zeker!"
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 09:50

 8153
sherlock schreef:Sam, blijf bij de P.
En hij deed het nog ook!