Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Tom_lenaarts1228 feb 2017, 11:52

 3
Ik denk niet dat Eline de mol is ,ik denk dat ze juist moest afvallen doordat ze zo huilde toen Marzena weg moest en dat ze schuldgevoelens ha want door haar moest haar vriendin weg. :/
wat dnken jullie?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394928 feb 2017, 12:20

 183
Ik denk dat je met veel betere argumenten moet afkomen waarom iemand wel of net niet de Mol is..
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 12:57

 429
Nog niet te snel alles afslaan FlightWolf, wat als ze nu toch gelijk heeft? De mol is en blijft geen WAARHEID, maar inschatting waarin iedereen zijn eigen inschatting maakt. Oké soms iets mindere argumenten, maar ik snap wel wat ze wilt bedoelen... Geen aanval he 😉
Gebruikersavatar

FlightWolf2394928 feb 2017, 13:02

 183
Kobe schreef:Nog niet te snel alles afslaan FlightWolf, wat als ze nu toch gelijk heeft? De mol is en blijft geen WAARHEID, maar inschatting waarin iedereen zijn eigen inschatting maakt. Oké soms iets mindere argumenten, maar ik snap wel wat ze wilt bedoelen... Geen aanval he 😉
Misschien was mijn comment een beetje beïnvloed door haar andere post over Davey, waarin ze zei dat hij mentaal niet 'sterk' genoeg is. Mijn excuses, Kobe 😉
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 13:04

 429
No problem, het zijn zware/ psychologische tijden voor iedereen 😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 20:29

 767  Yens
Ik dacht ook al van in het begin dat het Eline was die het rode scherm had gekregen bij de speciale eliminatie van in aflevering 3. Daarom ben ik sindsdien Eline ook minder en minder beginnen te verdenken, omdat ik er hoe langer hoe zekerder van wordt dat Eline wel degelijk het rode scherm eerst kreeg aan haar reactie toen te zien. Ik ben het dus volledig met je eens.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 21:45

 8153
Mollenjager-DT schreef:Ik dacht ook al van in het begin dat het Eline was die het rode scherm had gekregen bij de speciale eliminatie van in aflevering 3. Daarom ben ik sindsdien Eline ook minder en minder beginnen te verdenken, omdat ik er hoe langer hoe zekerder van wordt dat Eline wel degelijk het rode scherm eerst kreeg aan haar reactie toen te zien. Ik ben het dus volledig met je eens.
Volgens mij was het ook Eline die het rode scherm kreeg. Ik baseer mij voor deze veronderstelling op haar lichaamstaal. Vergeet ook niet dat Hans haar gesuggereerd had om bij alle vragen jezelf aan te duiden als mol zodat je zeker was rood te krijgen en dus niet voorlaatste zou eindigen.
Maar rood krijgen alleen volstond niet om te blijven, je moest er ook voor zorgen dat je de anderen om de tuin kon leiden. Vandaar dat ze snel de aandacht vestigde op Annelies.
Dat Hans vervolgens bij het tafelgesprek zei dat diegene die rood had zijn verantwoordelijkheid moest nemen, zal haar nog meer stress bezorgd hebben.
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 22:00

 
Ik dacht eerst ook dat het Eline was, maar na het herbekijken, kon het Bertrand ook wel geweest zijn. Ik twijfel nog steeds tussen hen beiden.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 22:43

 767  Yens
chicawah schreef:Volgens mij was het ook Eline die het rode scherm kreeg. Ik baseer mij voor deze veronderstelling op haar lichaamstaal. Vergeet ook niet dat Hans haar gesuggereerd had om bij alle vragen jezelf aan te duiden als mol zodat je zeker was rood te krijgen en dus niet voorlaatste zou eindigen.
Maar rood krijgen alleen volstond niet om te blijven, je moest er ook voor zorgen dat je de anderen om de tuin kon leiden. Vandaar dat ze snel de aandacht vestigde op Annelies.
Dat Hans vervolgens bij het tafelgesprek zei dat diegene die rood had zijn verantwoordelijkheid moest nemen, zal haar nog meer stress bezorgd hebben.
Wow, dit is echt super toevallig, maar zo denk ik er ook al van in het begin helemaal juist hetzelfde over. Ik ben het echt wel helemaal met je eens. Ik zag al vanaf meteen nadat ze haar scherm te zien had gekregen dat er iets mis was. Toen ik hier dan alle theorieën las, dacht ik even ook nog aan Bertrand, al ben ik Eline ook echter nooit uit het oog verloren, maar zeker nu Bertrand er na deze week uitlag, weet ik echt wel (bijna) zeker dat het Eline was die toen het rode scherm te zien kreeg.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 22:48

 767  Yens
sandra.impe schreef:Ik dacht eerst ook dat het Eline was, maar na het herbekijken, kon het Bertrand ook wel geweest zijn. Ik twijfel nog steeds tussen hen beiden.
Ik zat vanaf helemaal in het begin op Eline, maar ik ben niet veel later, na alles hier op het forum nog eens heel goed door gelezen te hebben, ook nog even een klein beetje beginnen te twijfelen tussen (ook) Bertrand en Eline, maar het vertrek van Bertrand van deze week gaf voor mij de doorslagen en sindsdien is het voor mij (zo goed als) zeker dat Bertrand dan toch wel degelijk een groen scherm had bij de speciale en ongewone eliminatie en dat Eline wel degelijk het rode scherm had toen. Hopelijk zien we dit uiteindelijk nog in de allerlaatste aflevering van dit seizoen, al hoop ik dat die er toch nog maar niet te snel terug aankomt, want dat zou dan wel weer betekenen dat 'De Mol' er voor dit jaar alweer bijna opzit en dat zou ik nu echt nog helemaal niet willen, maar gelukkig is het nog wel een heel tijdje vooraleer het dan zover is en hebben we nog wel heel wat tegoed van dit seizoen van 'De Mol'. Ik ben er zeker van dan we ook in de volgende afleveringen nog verschillende keren aangenaam verrast zullen worden door verschillen harde mindfucks en vele andere leuke en spannende dingen, zoals de nieuwe aflevering met de allereerste vrijstelling van dit seizoen van volgende week maandag dan. Maar ok, ik ben alweer wat aan het afwijken van het échte onderwerp, dus ik zal het hier dan maar weer bij laten. 😉 😃
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2017, 22:52

 3423  Yens
sandra.impe schreef:Ik dacht eerst ook dat het Eline was, maar na het herbekijken, kon het Bertrand ook wel geweest zijn. Ik twijfel nog steeds tussen hen beiden.
Ik dacht ook dat het Bertrand was die het rode scherm had gekregen, maar hij ligt er wel de volgende aflevering uit. Je zou dan toch denken dat hij in deze aflevering een voordeel had t.o.v. de andere kandidaten omdat hij al zeker is van 1 persoon die het niet is. Het kan natuurlijk wel dat hij opnieuw een verkeerde keuze maakt en er daarom toch uitligt.
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 23:28

 
Voila je zegt het zelf, in aflevering 3 verdacht hij Davey, en nu 1 van de scrabbelaars, dus Robin of Annelies, dus dat kan alweer fout gegokt zijn. En daar bij komt ook nog dat hij de juiste antwoorden op de vragen moet geven en de tijd telt ook mee. Als die ook maar 1 vraag minder juist hebben of 2 seconden langer aan de test bezig zijn dan hun mede-kandidaten, dan liggen ze uit.