Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Thomas en Simon07 mar 2017, 07:20

 1
in aflevering 5 bij de elektroshokcirckel zie je het woord kleine voor het woord mol
beide woorden waren niet nodig om een afrikaans woord te maken
later in de aflevering hoor je duidelijk dat de broer van Eline haar "kleine" noemt
een hint???
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 08:53

 2204
Thomas en Simon schreef:in aflevering 5 bij de elektroshokcirckel zie je het woord kleine voor het woord mol
beide woorden waren niet nodig om een afrikaans woord te maken
later in de aflevering hoor je duidelijk dat de broer van Eline haar "kleine" noemt
een hint???
Eindelijk eens een hint die (volgens mij) écht een hint zou kunnen zijn (al denk in niet dat Eline de mol is).
Gebruikersavatar

Zatte Ru07 mar 2017, 08:53

 28
Goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 10:19

 3547  Sven
Zijn er niet nog woorden die niet gebruikt zijn?
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 10:32

 2204
Wanneer is het te zien eigenlijk ('kleine' 'mol')?

Op het begin van de proef zie je dat "pak" naast "mol" staat (afl. 5 op 3:00).
Gebruikersavatar

glenn.deblock07 mar 2017, 11:51

 2
Goed opgemerkt!
Dit is volgens mij een echte hint.
Gebruikersavatar

marc.vangils07 mar 2017, 12:13

 25
we hebben van een hele omschrijving niks gezien. we weten alleen dat t fout was.

maar ik vind kleine mol een leuke woordspeling , maar of dit t nivo is voor een hint????
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 12:19

 3483  Uma
"kleine mol" zou ook kunnen verwijzen naar de kleinste van de bende, in casu Sam of Annelies (op dit moment, want Marzena is al weg).
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2017, 21:20

 2354  Uma
Thomas en Simon schreef:in aflevering 5 bij de elektroshokcirckel zie je het woord kleine voor het woord mol
beide woorden waren niet nodig om een afrikaans woord te maken
later in de aflevering hoor je duidelijk dat de broer van Eline haar "kleine" noemt
een hint???
Dit is volgens mij wel een hint. Al denk ik toch dat Robin de mol is. Maar Eline verdenk ik stilletjes aan ook. Maar ik blijf bij Robin. Maar misschien vind je iets op Google als je kleine mol intikt?