Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 14:46

 8153
Moldedju schreef:Raar toch dat Eline "Kwart el" niet kan vinden in "1/4 L".
Nochtans zou je denken dat iemand toch ooit wel eens haar naam als volgt heeft geschreven.

[ external image ]
😃 Goeie!
Gebruikersavatar

billie.holiday11 mar 2017, 17:30

 462  Bert
Als ik veel tijd zou hebben zou ik het misschien ook vinden. Dit was gewoon een proef om te mislukken. Je ziet het of je ziet het niet.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2017, 22:28

 3483  Uma
Noptje schreef:...
Dat van die oostkantons... nogmaals... ik had het ook niet geweten (ik ben verzeker ook wel enorm dom 😛) dus waarom dan geen antwoord geven die je erg verdacht doet overkomen?
Oostkantons in West Vlaanderen? is een dom antwoord punt uit (waarmee ik niet wil insinueren dat Eline dom is). Het is in principe een reflex in je brein om dat antwoord al uit te sluiten.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2017, 22:30

 3483  Uma
Kobe schreef:Sorry, maar bij de laatste 5 (minimum!) van de Mol zijn, dan ben je toch vrij snugger hoor 😉
hmm, de NL reeks van dit jaar levert daar geen bewijs van. De verliezende finalist zat op ene verkeerde mol. En op de mol is in totaal maar 4x gestemd (over alle eliminatierondes). De verliezende finalist is door puur geluk in de finale terecht gekomen .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 07:43

 8153
ex-molinator schreef:Oostkantons in West Vlaanderen? is een dom antwoord punt uit (waarmee ik niet wil insinueren dat Eline dom is). Het is in principe een reflex in je brein om dat antwoord al uit te sluiten.
Of het was een poging zichzelf verdacht te maken. Maar er zo ver over dat je het niet ernstig kan nemen.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2017, 11:52

 2204
Moldedju schreef:Raar toch dat Eline "Kwart el" niet kan vinden in "1/4 L".
Het is op zich een makkelijke opdracht, als je weet dat het een droedel is.

Maar dat werd er niet bijverteld, dus 25 cl of 250 ml zijn zo gek nog niet als antwoord (ook Hans zat aanvankelijk op dat spoor).
Gebruikersavatar

Kobe12 mar 2017, 14:52

 429
ex-molinator schreef:hmm, de NL reeks van dit jaar levert daar geen bewijs van. De verliezende finalist zat op ene verkeerde mol. En op de mol is in totaal maar 4x gestemd (over alle eliminatierondes). De verliezende finalist is door puur geluk in de finale terecht gekomen .
Maar dan nog meestal zit er dan ook een slimme strategie in he, anders blijf je niet als laatste over. Ookal kan je fout zijn, je moet toch altijd meer juist halen he 😉
Maar we gaan niet discussiëren over zoiets, back on topic 🙂
Gebruikersavatar

Noptje12 mar 2017, 15:30

 181
ex-molinator schreef:Oostkantons in West Vlaanderen? is een dom antwoord punt uit (waarmee ik niet wil insinueren dat Eline dom is). Het is in principe een reflex in je brein om dat antwoord al uit te sluiten.
Net daarom...
Als ze het antwoord echt niet weet, waarom dan niet zo een 'dom' mogelijk antwoord geven om verdacht over te komen.
Misschien was het wel beter om iets anders te antwoorden, omdat dit te verdacht overkomt.