Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Holmes22 mar 2017, 19:31

 395
Als de proef telkens in dezelfde kamer werd uitgevoerd, hebben ze wel heel veel moeite gedaan om dat anders te doen uitschijnen : decoratie op tafeltje telkens anders, gordijnen wat verschoven, ander kussen én vooral het terrastafeltje telkens verzet...

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 21:20

 8153
Holmes schreef:Als de proef telkens in dezelfde kamer werd uitgevoerd, hebben ze wel heel veel moeite gedaan om dat anders te doen uitschijnen : decoratie op tafeltje telkens anders, gordijnen wat verschoven, ander kussen én vooral het terrastafeltje telkens verzet...
Lijkt mij minder moeite en minder werk dan 5 kamers volledig inrichten voor de proef. En goedkoper ook.
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 21:50

 2204
Holmes schreef:Als de proef telkens in dezelfde kamer werd uitgevoerd, hebben ze wel heel veel moeite gedaan om dat anders te doen uitschijnen : decoratie op tafeltje telkens anders, gordijnen wat verschoven, ander kussen én vooral het terrastafeltje telkens verzet...
Volgens mij hebben ze het wel zo gedaan.

Ik vraag me nog altijd af waarom ze willen doen geloven dat de proef gelijktijdig in vijf verschillende kamers plaats vond.
Zou daar ooit een antwoord op komen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 21:53

 8153
Frolva schreef:Volgens mij hebben ze het wel zo gedaan.

Ik vraag me nog altijd af waarom ze willen doen geloven dat de proef gelijktijdig in vijf verschillende kamers plaats vond.
Zou daar ooit een antwoord op komen?
Omdat het leuker overkomt als ze allemaal tegelijk bezig zijn. Terwijl de ene staat te springen als een gek, ligt een ander te kalmeren in de zetel.
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 22:13

 2204
chicawah schreef:Omdat het leuker overkomt als ze allemaal tegelijk bezig zijn. Terwijl de ene staat te springen als een gek, ligt een ander te kalmeren in de zetel.
Zo simpel kan het dus soms zijn.

Het zou inderdaad maar saai zijn om dezelfde proef met dezelfde vragen vijf keer na elkaar te zien.
(dat ik daar zelf niet opgekomen ben!)
Gebruikersavatar

MarcH22 mar 2017, 23:40

 72  Emanuelle
Het achterste zitkussen lijkt er telkens op dezelfde scheve wijze bij te liggen.
Gebruikersavatar

johan.maes23 mar 2017, 07:38

 153  Sven
Frolva schreef:Zo simpel kan het dus soms zijn.

Het zou inderdaad maar saai zijn om dezelfde proef met dezelfde vragen vijf keer na elkaar te zien.
(dat ik daar zelf niet opgekomen ben!)
Dat hadden ze ook gewoon kunnen zeggen en dan naast elkaar monteren, ik vind het vreemd dat ze hier 'liegen'.
Gebruikersavatar

Anoniem23 mar 2017, 15:43

 30
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)

Heeft het iets met de "eerste beelden" video te maken?

1. een Afrikaanse stem (= Afrikaans getint)
2. de kreet na de bliksemschicht (=onzichtbare kreet)
3. de bliksemschicht (=het licht)
4. eenzelfde scene in aflvering 6?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:30

 8153
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Dat was dus goed gezien. Proficiat!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 20:53

 8153
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Nu nog het gedicht een beetje uitleggen.
Afrikaans getint = de zwarte hand die zogezegd van Eline is als ze haar kamer opent?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11