Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 20:17

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Is dat niet de balustrade?
Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 20:22

 
eveline.vanhemel schreef:Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.

De camera staat ook veel dichter bij het venster bij Eline, dus dan zie je het beeld sowieso anders.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:24

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.
Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 20:27

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)
Inderdaad, begrijpelijk, ik ga me nu klaarzetten in de zetel, trappistje er bij, hondje langs me en dan kijken... en dan straks balen als een stekker als Eline er uit zou gaan :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 20:27

 
ex-molinator schreef:Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)

Ik zie het blauwe ook niet zo, ik vind het oranje op dat blauw gebouwtje net iets duidelijker.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:29

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, begrijpelijk, ik ga me nu klaarzetten in de zetel, trappistje er bij, hondje langs me en dan kijken... en dan straks balen als een stekker als Eline er uit zou gaan :mrgreen:
Ik niet hoor, momenteel is er wat verwarring bij mij (die teniet gedaan kan worden door het afscheid van Eline).
Mar in de zetel gaan zitten/liggen is een schitterend idee.
Gebruikersavatar

woodrunner21 mar 2017, 00:36

 2
Wat mij ook opgevallen is, is dat Eline haar haren een beetje bezweet waren in de kamer van de mol.. Ik dacht dat zij niks fysiek had gedaan tijdens de hartslag ronde? Misschien was ze bezweet van in het mollenpak te zitten 🙂
Gebruikersavatar

beagle21 mar 2017, 01:43

 77
Jay-Lo schreef:Ik zie het klokgebouw ook niet, maar denk wel dat het dezelfde kamer is hoor. Overtuigd door dezelfde vlek in de zetel.

Ok, moet hier even aanpassen, Eline staat op dit beeld natuurlijk op het balkon en zie je de zetel niet. Maar de kamer waar de hartslagproef doorging wel dezelfde.
Amai, dat de afl. maar rap begint. Ik begin wartaal uit te slaan.
Al bij uitzending viel het mij op dat hetzelfde CD doosje van Café del Mar naast de TV op elke kamer in beeld werd gebracht......ik dacht toen zelfs dat het een mogelijke hint was.... nooit bij stil gestaan dat het in een gemeenschappelijke kamer zou kunnen zijn...... maar waarom dan dat gedoe met wisselende vazen, kussens enz.... ? Doesn't make sense.
In ieder geval denk ik dat de verklede mol als eerste of als laatste aan de beurt is gekomen om zich slechts 1 x in dat pak te hijsen..... de afdrup van de kaarsen kan een idee geven van de correcte volgorde....
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 08:12

 3483  Uma
beagle schreef:...
In ieder geval denk ik dat de verklede mol als eerste of als laatste aan de beurt is gekomen om zich slechts 1 x in dat pak te hijsen..... de afdrup van de kaarsen kan een idee geven van de correcte volgorde....
Dacht ik gisteren ook aan maar ik kan er niets uit afleiden. Deze gedachtengang had dan ook de bevestiging kunnen geven van het idee dat Eline als eerste in die aparte kamer met schuin zicht op die kloktoren was.
Gebruikersavatar

Lakie37321 mar 2017, 10:52

 1
Hoe bekijk je een spoiler?
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 10:56

 3423  Yens
Lakie373 schreef:Hoe bekijk je een spoiler?
Door op het woord "spoiler" te klikken 🙂.
Gebruikersavatar

woodrunner21 mar 2017, 11:12

 2
Blijkbaar had ze toch touwtje gesprongen in de kamer met de hartslag, maar zo bezweet was ze er niet van. Ik heb een paar screenshots genomen voor en na het touwtje springen en voor en na de molkamer. Zoals je ziet zijn haar haren op de laatste foto serieus nat en ziet ze ook een beetje rood. Dit zie je nergens op de andere foto's.. Volgens mij is dat echt van het pak dat ze aan heeft gehad 🙂


[ external image ]
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11