Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Torremolinos20 mar 2017, 19:10

 264
Het lijkt er op dat het beeld van Eline op het balkon eerder een sfeerbeeld is, geplaatst net voor de proef. Ik heb één foto van het torentje gevonden terwijl Robin de hartslagproef doet en de schaduw zit bijna identiek als op het moment dat Eline op het balkon staat. Eline is dus niet in de kamer gebleven tot net voor de donkere kamer. Dit beeld is waarschijnlijk genomen wanneer ze even staat uit te blazen na de proef en dan op een ander moment gemonteerd.
De zon stond al iets lager in het westen, het ziet er zelfs naar uit dat Robins proef later is dan Eline op het balkon. De belichting suggereert alleen anders.
[ external image ]
[ external image ]

De proef met de hartslagvragen werd dus in een aparte kamer afgenomen door iedereen, maar het shot met Eline op het balkon werd genomen op het moment tijdens die proef en niet later voor de donkere kamer proef.
Theorie ontkracht?
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 19:33

 3483  Uma
Frolva schreef:Het zicht op de toren verschilt toch niet (veel?) voor Eline en Annelies?


[ external image ]


[ external image ]
Dat zijn duidelijk 2 verschillende kamers (zie het raamwerk) + door de gordijnen zie ik echt niet dat klokgebouw .
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 mar 2017, 19:54

 1690  Sven
ex-molinator schreef:Dat zijn duidelijk 2 verschillende kamers (zie het raamwerk) + door de gordijnen zie ik echt niet dat klokgebouw .
Ik zie het klokgebouw ook niet, maar denk wel dat het dezelfde kamer is hoor. Overtuigd door dezelfde vlek in de zetel.

Ok, moet hier even aanpassen, Eline staat op dit beeld natuurlijk op het balkon en zie je de zetel niet. Maar de kamer waar de hartslagproef doorging wel dezelfde.
Amai, dat de afl. maar rap begint. Ik begin wartaal uit te slaan.
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 20:00

 2204
ex-molinator schreef:Dat zijn duidelijk 2 verschillende kamers (zie het raamwerk) + door de gordijnen zie ik echt niet dat klokgebouw .
- raamwerk: bij Eline staat het raam open. Zou dat iets kunnen verklaren?

- klokgebouw: er staat een blauwe lijn rond ( :mrgreen: ). Ik heb de foto (oorspronkelijk) niet bewerkt en gepost, maar ik zie wel duidelijk het klokgebouw (en dat vanuit dezelfde hoek als de foto met Eline). Je moet de foto wel op volledige grootte bekijken en niet van te dicht bij het scherm (bij mij toch).

😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 20:02

 8153
ex-molinator schreef:Dat zijn duidelijk 2 verschillende kamers (zie het raamwerk) + door de gordijnen zie ik echt niet dat klokgebouw .
Bij Annelies is het raam dicht (en belemmert het gordijn het zicht), bij Eline is het open, dus moeilijk te vergelijken.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:03

 3483  Uma
Frolva schreef:- raamwerk: bij Eline staat het raam open. Zou dat iets kunnen verklaren?

- klokgebouw: er staat een blauwe lijn rond ( :mrgreen: ). Ik heb de foto (oorspronkelijk) niet bewerkt en gepost, maar ik zie wel duidelijk het klokgebouw (en dat vanuit dezelfde hoek als de foto met Eline). Je moet de foto wel op volledige grootte bekijken en niet van te dicht bij het scherm (bij mij toch).

😉
Is dat niet de balustrade?
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 20:17

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Is dat niet de balustrade?
Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 20:22

 
eveline.vanhemel schreef:Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.

De camera staat ook veel dichter bij het venster bij Eline, dus dan zie je het beeld sowieso anders.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:24

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Je ziet inderdaad de balustrade en volgens mij zie je ONDER de balustrade het blauwe gebouw. Wat dan voor mij wel een reden is om te denken dat het toch niet dezelfde kamer is, vermits bij Eline het gebouw duidelijk boven de balustrade is. Verder zie je ook dat het beeld met Eline later gemaakt is dan het beeld van Annelies (nog veel meer zonlicht).

EDIT: je ziet het nog beter als je enkele posts hoger de foto van Eline vergelijkt met die van Robin.
Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 20:27

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)
Inderdaad, begrijpelijk, ik ga me nu klaarzetten in de zetel, trappistje er bij, hondje langs me en dan kijken... en dan straks balen als een stekker als Eline er uit zou gaan :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 20:27

 
ex-molinator schreef:Ik zie het nog steeds niet hoor, maar zal deze avond (nacht) of morgen eens rechtstreeks in de aflevering kijken.(Nu begin ik er niet aan)

Ik zie het blauwe ook niet zo, ik vind het oranje op dat blauw gebouwtje net iets duidelijker.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:29

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, begrijpelijk, ik ga me nu klaarzetten in de zetel, trappistje er bij, hondje langs me en dan kijken... en dan straks balen als een stekker als Eline er uit zou gaan :mrgreen:
Ik niet hoor, momenteel is er wat verwarring bij mij (die teniet gedaan kan worden door het afscheid van Eline).
Mar in de zetel gaan zitten/liggen is een schitterend idee.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11