Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

cor.conc20 mar 2017, 09:58

 12
Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 10:05

 8153
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Mysterieus...
Gebruikersavatar

Mke20 mar 2017, 10:31

 112
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Je verpest het voor niemand hoor... de meesten zijn nogal moeilijk uit hun tunnel te krijgen 😉
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 10:47

 3423  Yens
Mke schreef:Je verpest het voor niemand hoor... de meesten zijn nogal moeilijk uit hun tunnel te krijgen 😉
Het is ook wel leuk om aan de hand van het gedichtje de gedachten van cor.conc te achterhalen 😉
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 10:52

 434
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Ben benieuwd!
(Cool gedichtje trouwens!)
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 10:59

 3483  Uma
cor.conc schreef:Ik heb sluitend bewijs gevonden dat Eline de mol is, maar uit respect voor het programma vertel ik het liever als een abstract rijmpje ipv. het gewoon uit te leggen en voor iedereen te verbrotten:

"De eerste hint is Afrikaans getint
gevolgd door een onzichtbare zucht in open lucht
Als je je nu richt tot het juiste licht
Leer je de les van aflevering ZES"

Veel zoekplezier;)
Tegen beter weten in toch nog eens snel een paar cruciale scenes met Eline (met specifieke aandacht in Afl 6) vertraagd afgespeeld. Niets gezien waardoor ik zou afstappen van het idee dat Eline de mol niet is (tenzij ze de beste acteur is van heel de groep - wat ik betwijfel).
Gebruikersavatar

benny.vandenbussche20 mar 2017, 11:10

 5
Misschien kun je je bevindingen in spoiler code zetten. Dan kan de groep mss het bewijs bevestigen/counteren ?
SPOILER
Zo kunnen mensen die het niet willen weten zelf bepalen wat ze ermee doen ...
Gebruikersavatar

cor.conc20 mar 2017, 11:48

 12
benny.vandenbussche schreef:Misschien kun je je bevindingen in spoiler code zetten. Dan kan de groep mss het bewijs bevestigen/counteren ?
SPOILER
Zo kunnen mensen die het niet willen weten zelf bepalen wat ze ermee doen ...
Goed idee, bij deze iedereen die nog niet wil weten wie de mol is of er nog even op wil zoeken, lees het niet!
komt ie:
SPOILER
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 12:00

 434
cor.conc schreef:Goed idee, bij deze iedereen die nog niet wil weten wie de mol is of er nog even op wil zoeken, lees het niet!
komt ie:...
Zal het deze avond is moeten herbekijken. Maar wel heel knap gevonden!
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 12:01

 216
cor.conc schreef:Goed idee, bij deze iedereen die nog niet wil weten wie de mol is of er nog even op wil zoeken, lees het niet!
komt ie:
SPOILER
Sjonge, da's nog eens speurwerk van de zuiverste soort! Bijzonder fraai.

Ik moet het eens bekijken, maar het lijkt me plausibel. Wel een opmerking: Robins schuifdeur stond open, hoor.
Laatst gewijzigd door sherlock op 20 mar 2017, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 12:10

 2204
cor.conc schreef:Goed idee, bij deze iedereen die nog niet wil weten wie de mol is of er nog even op wil zoeken, lees het niet!

Leuke theorie, maar ik ben (lang) nog niet overtuigd. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11