Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 12:11

 2204
sherlock schreef:Sjonge, da's nog eens speurwerk van de zuiverste soort! Bijzonder fraai.
Opletten met quoten. De 'spoiler' is dan voor iedereen te zien. 😉
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 12:16

 216
Frolva schreef:Opletten met quoten. De 'spoiler' is dan voor iedereen te zien. 😉
Oeps! Aangepast.

Ondertussen heb ik me op de research gegooid en dit lijkt me...

grootendeels te kloppen.

Maar niet alles hoor.

Ten eerste zie ik de eerste zwarte hand niet? Bovendien lijkt het laatste stuk, 's nachts met de ruiten heel onduidelijk.

Wat wel juist is, is dat perspectief shot op het blauwe torentje. Daar is iets niet pluis, vermoed ik.

Echter, "sluitend" durf ik de analyse niet te noemen.
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 12:30

 2204
sherlock schreef:Ten eerste zie ik de eerste zwarte hand niet? Bovendien lijkt het laatste stuk, 's nachts met de ruiten heel onduidelijk.

Wat wel juist is, is dat perspectief shot op het blauwe torentje. Daar is iets niet pluis, vermoed ik.

Echter, "sluitend" durf ik de analyse niet te noemen.
Bedoel je de zwarten man (uit puntje 1)? Ik zie die ook niet.

En het 'sfeerbeeld' met Eline en het blauwe torentje zou ook een montagefout kunnen zijn (maar evengoed een tip, uiteraard).
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 12:32

 434
Frolva schreef: En het 'sfeerbeeld' met Eline en het blauwe torentje zou ook een montagefout kunnen zijn (maar evengoed een tip, uiteraard).
In welke zin? Dat ze het beeld gespiegeld hebben of?
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 12:40

 2204
rolhad schreef:In welke zin? Dat ze het beeld gespiegeld hebben of?
Ik denk (nog niet nagekeken) dat de hotelkamers voor de hartslagproef enkel daarvoor werden gebruikt, en dat het invullen van de vragenlijst op een andere kamer gebeurde. Misschien is er een beeld van Eline gefilmd in die andere kamer en zo gemonteerd waardoor je denkt dat ze in de 'hartslag'kamer staat.
Gebruikersavatar

johan.maes20 mar 2017, 12:58

 153  Sven
Mooie theorie maar...ik zie niet in waarom de mol op een andere kamer zou moeten liggen, dat is net de zaken onnodig ingewikkeld maken. Hij moet toch eerst meegaan met de anderen naar de gang?

En wat deuren die open en toe gaan betreft, ik neem aan dat er sowieso af en toe iemand van de productie / cameramensen binnen en buiten gaan. Geen reden dus voor de andere kandidaten om dit als verdacht te bestempelen. Of: een deur kan je ook zacht toe doen zodat de buren er niks van merken.

Mochten ze echt geen risico willen nemen hebben met de kamers hadden ze iedereen toch gewoon in een andere vleugel van het hotel gelegd, niet?
Gebruikersavatar

benny.vandenbussche20 mar 2017, 13:02

 5
SPOILER
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 13:06

 216
benny.vandenbussche schreef:ZIE SPOILER
Dat lijkt me erg aannemelijk. Anders heb je 5 identieke kamers nodig, hartslagmeters, spullen, etc. Bovendien hoeft die proef niet simultaan te zijn opgenomen! De parallelmontage suggereert dat, maar dat hoeft niet zo te zijn.

Het is een heel heel lastige.

Ten slotte, een hint of een aanwijzing lijkt het me niet.
Gebruikersavatar

Kobe20 mar 2017, 13:18

 429
Echt chapeau gevonden, maar zou het niet té riskant zijn? Wij kunnen zoals jij nu gedaan hebt toch gewoon alles uitpluizen en de zaak oplossen? Als ik persoonlijk een maker was , verkoos ik om de mol wel degelijk in één van de vijf kamers te leggen.
Gebruikersavatar

johan.maes20 mar 2017, 13:30

 153  Sven
benny.vandenbussche schreef:
SPOILER
Als productiehuis on a budget misschien. Het zou me verbazen als ze bij de mol op zoiets moesten besparen. En ook dat ze het dan zouden willen "wegmoffelen".
Gebruikersavatar

benny.vandenbussche20 mar 2017, 13:32

 5
@SOCIAL, de foto waar het hotel helemaal opstaat, daar ziet men links vanboven nog een licht in de kamer branden, de kamer denk ik die getagged stond als Robin ... mss ook een hint ????
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11