Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

commisaris Witse20 mar 2017, 13:33

 260
Wow, ik ben onmiddellijk "believer"... goed gedaan Cor, echt super gevonden.

Over de tijdspanne waarin alles zich afspeelt kunnen we nooit zeker zijn. De mol moest niet te ver van dat zaaltje zitten waar de confrontaties plaats hadden, en waar dat was weten we niet.
Hier de zwarte medemens waar Cor van spreekt, heeft toevallig zilvergrijs vestje, Eline nadien grijs.. In één oogopslag denk je dat Eline haar deur openmaakt. 😲

[ external image ]
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 13:33

 434
Kobe schreef:Echt chapeau gevonden, maar zou het niet té riskant zijn? Wij kunnen zoals jij nu gedaan hebt toch gewoon alles uitpluizen en de zaak oplossen? Als ik persoonlijk een maker was , verkoos ik om de mol wel degelijk in één van de vijf kamers te leggen.
Moest dit nu een tip zijn, zouden mensen toch nog een andere kandidaat verdenken als mol.
Kijk gewoon al naar de reacties in dit topic. :p
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 13:37

 434
commisaris Witse schreef: Hier de zwarte medemens waar Cor van spreekt, heeft toevallig zilvergrijs vestje, Eline nadien grijs.. In één oogopslag denk je dat Eline haar deur openmaakt. 😲
Kan wel..


eerste shot
[ external image ]

volgende shot
[ external image ]

Ofwel is Eline in de voorbije 2 weken goed gebruind (wat ook kan)
Laatst gewijzigd door rolhad op 20 mar 2017, 13:39, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

johan.maes20 mar 2017, 13:38

 153  Sven
commisaris Witse schreef:Wow, ik ben onmiddellijk "believer"... goed gedaan Cor, echt super gevonden.

Over de tijdspanne waarin alles zich afspeelt kunnen we nooit zeker zijn. De mol moest niet te ver van dat zaaltje zitten waar de confrontaties plaats hadden, en waar dat was weten we niet.
Hier de zwarte medemens waar Cor van spreekt, heeft toevallig zilvergrijs vestje, Eline nadien grijs.. In één oogopslag denk je dat Eline haar deur openmaakt. 😲

[ external image ]
Euh...das volgens mij gewoon Eline die wat in de zon heeft gelegen.
Gebruikersavatar

Kobe20 mar 2017, 13:40

 429
johan.maes schreef:Euh...das volgens mij gewoon Eline die wat in de zon heeft gelegen.
Ja, denk ik ook... Beetje toeval met camera en dergelijke en direct een dwaalspoor gecreeërd
Gebruikersavatar

Mke20 mar 2017, 13:41

 112
commisaris Witse schreef:Wow, ik ben onmiddellijk "believer"... goed gedaan Cor, echt super gevonden.

Over de tijdspanne waarin alles zich afspeelt kunnen we nooit zeker zijn. De mol moest niet te ver van dat zaaltje zitten waar de confrontaties plaats hadden, en waar dat was weten we niet.
Hier de zwarte medemens waar Cor van spreekt, heeft toevallig zilvergrijs vestje, Eline nadien grijs.. In één oogopslag denk je dat Eline haar deur openmaakt. 😲

[ external image ]
Zou dat niet gewoon de belichting kunnen zijn? :s
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 14:00

 2204
Social schreef:Het beeld van alle kamers met in de rechterkamer ook licht
[ external image ]
Ik vind het hotel moeilijk herkenbaar in het donker.

Waar zie jij dat er licht brand in de rechter kamer?

Hierbij het hotel (met de vijf kamers naast elkaar) bij daglicht.



[ external image ]
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 14:06

 3423  Yens
Frolva schreef:Ik vind het hotel moeilijk herkenbaar in het donker.

Waar zie jij dat er licht brand in de rechter kamer?

Hierbij het hotel (met de vijf kamers naast elkaar) bij daglicht.

[ external image ]
Dat moet dan helemaal vanonder zijn:

[ external image ]
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 14:17

 434
En Eline zat in de 2de kamer van links. Dus zou die toren niet zover rechts mogen staan indien dat dat gefilmd is geweest op haar kamer.

Ofwel is het perspectief gewoon heel misleidend.


Maar ik wacht nog steeds tot na de aflevering van vandaag alvorens iemand te verdenken. Want Eline kan er sowieso nog uitvliegen deze avond. :p
Ik blijf erbij dat dit wel heel knap gevonden is, indien het werkelijk zo zou zijn.
Laatst gewijzigd door rolhad op 20 mar 2017, 14:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 14:20

 3423  Yens
Is het niet mogelijk om ergens een screenshot te maken van een van de andere kandidaten die uitkijken op de toren? Dan kunnen we toch uitmaken of de toren van hoger af (de vijf kamers) zichtbaar is bij de andere kandidaten? Eline zit alleszins niet in dat onderste kamertje, maar ik durf ook weer niet met zekerheid zeggen dat dit uit de bovenste 5 kamertjes zo zichtbaar is. Een screenshot vanuit het oogpunt van de andere kandidaten op de toren, zou zeker helpen 🙂.
Gebruikersavatar

cor.conc20 mar 2017, 14:22

 12
rolhad schreef:En Eline zat in de 2de kamer van links. Dus zou die toren niet zover rechts mogen staan indien dat dat gefilmd is geweest op haar kamer.


Ofwel is het perspectief gewoon heel misleidend
Echt niet mogelijk, ze zit zogezegd in de 2e kamer van links zou dus de voorkant en een héél klein beetje vd rechterkant van het blauw torentje moeten zien , zij ziet gewoonweg de volle linkerflank
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11